Evlenemez

16 3 0
                                    

İçimdeki sıkıntıyla baş edemicek hale geldim birkaç dakika sonra evleniyorum ama sanki cenazem var gibi sevdiğim kişiyle değil beni en yakın arkadaşım dediğim adamla aldatan kadınla evleniyorum sırf sevdiğime bi zarar vermesin diye bu dünyanın nasıl bi adaleti var .
Oturduğum yerden kalkmak bile istemiyorum.
- Mert aşkım hadi müsafirler gelmeye başladılar hadi gel , bana aşkım falan deme serap neçin senle evlendiğimide biliyorsun kendi müsafirlerini kendin karşıla simdi defol
O kızın güvende olmasını istiyorsan bana düzgün davransan iyi olur yoksa ne olucağını biliyorsun
Yazık olmasın küçük sevgiline !!
Tamam allahın belası tamam uzak dur umut 'tan
-hah şöyle sevgilim dediğimi yaptıkca bende uslu dururum .Neyse ben müsafirlere baksam fena olmaz
Offf yeter ya keşke umut gelse evlenme dese evlenmem ama onu bıraktığımı sanıyor.
Keske umut'a anlatabilsem bunu onu sevdiğimi,
bırakmak zorunda kalmamın sebebini kahretsin elim kolum bağlı yolunu kaybetmiş yolcu gibiyim kalbim kayıp bende değil aklım karanlık bir perde arkasında gizli gibi düşünme yetimi kaybettim.
Nefes alamıyorum sanki yaptığım hatalar önümde engel şimdi kafesteki kuş misali gibiyim esirim ,özgürlüğüm yok .Sanki denizde boğuluyorum kendi ayaklarımla kendi cenazeme gidiyorum şimdi kapıdan çıkınca serap yılan gibi sarıldı koluma -aşkım herkes bizi bekliyor hadi nikah memuruda geldi zaten yürüme kalmıyordu bile zaten çekiştirip duruyordu salona girince herkes bana bakıyordu sanki hatamdan dolayı beni kınıyorlardı of yarabim bu nasıl birşey böyle, biz oturunca nikah memuru başladı zırvalıklarına eğer kimsenin bi itirazı yoksa bu nikaha başlıyalım ben sadece sustum idam fermanımın verilmesi için kimseden ses çıkmayınca nikah memuru tam konuşucağı anda benim var itirazım mert evlenemez yani verilmiş bi sözü varken olmazzz!! Başımı kaldırdığımda bekliceğim en son kişi umut başı dik bana bakıyordu gülüyordu ,yürüdü masaya doğru sana cevap verememiştim şimdi diyorum seni cok seviyorum mert lütfen evlenme polise haber verdim bu kadını almaya geliyorlar .
Ne yapıcağımı bilemiyordum hala şoktaydım bide umut hala bakıyordu sanki beni görüyor gibi aklımı okur gibi şimdi diceksinki nasıl bana bakıyor görüyorum mert görmem için bi sebep gerekiyordu mervenin dediği gibi ve sebebimde sensin ,yaşama sebebimsin sen . sevdiğime yürüdüm sardım kolarımı ona öyle sardımki bi hayal olmadığından emin olmak istiyordum .duyduğum silah sesiyle kendime geldim umut 'un gözlerine baktım birşey vardı gözlerinde acı çeker gibi umut'un sırtındaki elimde bi sıcaklık hisetim bu yoksa olamaz elime baktığımda kandı bu o an umut 'un arkasındaki serap'ı görene kadar berkay birkaç adımla silahı alıp serap'ın kolarını arkadan birleştirince kolarımdaki umut'a baktım gözlerine bakmamla kolarımda yığılması bir oldu hayır ne olur umut kendine gel serap ben demiştim yazık olur dinlemedimi bunu hakettiniz siz ,aklım birşey algılamıyordu merve beni sarsıyordu mert hadi kendine gel umut'u hastaneye yetiştirmemiz lazım .
Umut 'arabaya yerleştirince hızla hastaneye sürdüm acilin önüne gelince içeriye çabuk yaralı var bi setye acele edin, iki saatir ameliyathanenin önündeyim bir haber verende yoktu beklemekten başka hiçbirşey yapamıyordum . onu korumak için ondan uzak durdum ama yine benim yüzümden zarar gördü bu nasıl birşey kendi iç dünyamla o kadar kavgalıydımki berkayın seslendiğini sonradan fark ettim .
Mert abicim iyimisin umut'un ameliyatı bitti yoğum bakıma alındı .Doktoru senle konuşmak istiyor sanki doktor canımı daha çok yakmak ister gibi mert bey umut hanımın durumu kıritik yani bidaha uyanmiyabilir kurşun hayati bir organa denk gelmiş hayati tehlikeyi atlatamiyabilir herşeye hazırlıklı olun.
Bunu demek bu kadar basitmi ölüyor demeleri ne hareket edebiliyordum nede konuşabiliyordum canım öyle yanıyorduki acımı kelimelere döksem kelimeler yetmez içimde öyle bir boşluk varki!
-mert hadi abi biraz dinlen sende çok yoruldun .
Olmaz berkay sevdiğim uyanmadan bir yere gidemem .
Git diyen yok zaten dinlen uyanınca ,berkay'la mervenin ısrarlarına rağmen bekledim .umut 'u bekledim bu bekleyişim dokuz gündür sürüyor çimen gözlüm hala uyanmadı görmesine sevinemedim bile sadece uyansın beni artık istemesede olur yeterki uyansın .
Doktoru görünce şeker isteyen küçük bi çocuk gibi doktora yalvardım bi kaç dakikada olsa umut 'u görmek istiyorum ısrarlarıma dayanamiyan doktor beş dakika izin verdi olsun bu beş dakika bir ömre bedel yoğum bakım için giysileri giyince odaya girebildim umut'um melekleri kıskandıracak bi güzelikte uyuyordu elini tutum kaybetmek korkar gibi, seslendim uyuyan güzelime uyan diye gözlerimi kapatım hisebilmek dileğiyle öyle dalmıştımki elimde bi baskı hisedince irkildim ister istemez gözlerimi açımca bana bakan bi çift çimen yeşili göz gördüm
UMUT SEEN SEEN UUU UYANDIN "!!!!!!

KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin