Bilinmeyen

10 5 0
                                    

Multimedya :selim
Emniyeteki masamda oturmuş umudu düşünüyordum .Nasıl acaba şimdi defalarca evinin önüne gittim her defasında aldığım tehdit mesajlarıyla geri dönmüştüm her telefonu elime almış cesaret edip 'te ariyamıyordum. Umut'u hala seviyorum ama o sevmediğimi sanıyor artık görmediği için bıraktığımı sanıyor ah bi bilse var olduğundan bile haberi olmadığı şerefsiz bi amcası olduğunu aklım yine üç yıl öncesine gitti daha yeni bir yıl dı başkomiser oluşumun emniyeten çıkıyordum umudu görmek için emniyet garajında arabama doğru doğru yürüyordum etrafımı birden yedi kişi sardı ilk adam yumruk attı yumruğu savuşturdum arkadan biri kolarımı tutu bir kişide karnımı yumruklamaya başlamıştı bile başımın geriye beni tutan adama kafa attım aynı anda iki bacağımı kaldırıp yumruklayan adamı geriye gerilemesini sağliycak tekmeler attım işte tam isabet erken sevindim sanırım çünkü o anda başımda inanılmaz bi acı hisettim geriye dönünce bana vuran adamın elindeki sopayı gördüm o an gözlerim karardı .
Dengemi kaybettiğim an yedisi birden saldırdı ne kadar dövdüler bilmiyorum bayılmama az kalmıştı sanırım fazla dayanamıyordum gözlerimi açık tutmaya adamlar durdular nedeni ise biraz sonra karşıma gelen adam 'dı demek bundan emir almışlardı .adam dizlerinin üzerine eğilerek sadece benim duyabileceğim bi sesle umut'u terkediceksin anladınmı ? zor çıkan sesimle hayır bırakmam adam kahka attı ben onun bilmediği amcasıyım onda bana ait olan bi miras var onu almam için tek başına çaresiz kalması gerekiyor dimi yani en başta senin terk etmen lazım , onu bırakmam diyince oda ölür anladınmı bu sana sadece küçük bi uyarıydı dediklerimi yapmasan umut'un kafasına senin gözlerinin önünde sıkarım anladınmı ? Selim efendi ,seni geberticem tükürürcesine söylediğim söze karşılık başıma aldığım sert darbe oldu duyduğum son ses ne kadar ciddi olduğu görüceksin diye olan sözlerdi .
Kendime geldiğimde hastanede'deydim başımda bizim ekipten murat ve onur vardı kendime geldiğimi gören murat nihayet abi ya hiç uyanmicaksın sandık iki gündür yoğum bakımdaydın sabah durumun biraz düzelince seni bu oda'ya aldılar diye açıklanmada bulundu.
Sanırım açıklama sırası bendeydi zor da olsa olanları anlatmıştım onlar sadece ekip arkadaşım değil kardeşlerimdi benim onlardan birşey saklamazdım sinirlendiler hemde çok ben kimse bilmicek diye ısrar edince zor da olsalar ikna oldular umudu aramak istiyordum şimdi meraktan delirmiştir ama hastaneden çıkmadan ariyamazdım yoksa bu durumu açıklıyamazdım . muratla onur adamları kamera kayıtlarında gizliden araştırıyorlardı. Umarım birşeyler bulurlar ne yapıcaktım umudu bu kadar çok severken nasıl bırakırım zavalı kızı nasıl o adinin eline bırakırım yardım et yarabim ne yapıcam yol göster o adi benden umudumu canımı almak istiyor .sevdiğimi çaresizlikle bırakamazdım,
Tam dört gündür hastanede'deydim bugün akşama doğru taburcu olucaktım kolum ve ayağım kırık olduğu için muratları beklemek zorunday'dım. Düşüncelerime o kadar dalmıştımki kapının açıldığını muratla onurun içeri girdiğini daha sonradan fark ettim sorduğum ilk soruda o adamı buldunuzmu? oldu onur adam kerim güngör umut'un amcası oluyor adam da her pislik var yapmadığı iş yok ve sanırım umutların kazasında parmağı var yani öyle tahmin ediyoruz daha araştırmaya devam ediyoruz kardeşim sen merak etme kendimi daha iyi hisediyorum arkadaşlar umut'u görmek istiyorum beni evlerine götürürmüsünüz malum tek başıma gidemiyorum Onlarla hastane çıkış işlemlerini halettik beraber umut'un evine doğru yola çıktık yarım saat sonra eve yaklaştık arabadan inince telefonum çaldı bilinmeyen numaraydı .Alo diyince karşıdan gelen sesle sanki yerimde çivilenmiştim ariyan o herifti sana umut'a yaklaşma demiştim yoksa ölür diye istersen balkona bak başımı umutların balkonuna doğru kaldırınca merveyle umut'u gördüm yanlız umut'un alnında gidip gelen kırmızı bi nokta vardı. Demek gördün o zaman kırmızı noktayıda görmüsündür herhalde burdan gitmesen keskin nişancı vurur onu boşuna adamı mı da aramayın bulamasınız selimcim aaa yoksa umut'un bi değeri yokmu hala gitmediğine göre tamam Allahın belası yeterki dokunma ona yalvarırım gidiyorum şimdi tamam bana ne oldu dercesine bakan arkadaşlarıma, baktım gidiyoruz dedim şaşkınca yüzüme baksalarda birşey demeden arabaya bindiler aferim aynen böyle şimdi umut'u ara onu terk ettiğini söyle hayatında başkası olduğunu ve bi körle yapamicağını söyle bu kadar acımasız olma umut bunu kaldıramaz uzak dur dedin durucam ama sözümü tamamlayamadan ya yaparsın yada ikiside ölür hıı karar senin telefon yüzüme kapandı zorlanarakta olsa umut' u aradım merve telefonu açınca direk umut'a veririmisin tabide selim birşeymi var ? yok birsey telefonu umuda ver peki tamam dedi alo diyen umuda seni terk ediyorum ben bi körle yapamam hayatımda başkası var diyip telefonu kapattım çünkü kalbim daha fazla buma dayanamazdı ağladım erkek adam ağlarmı hiç ağlar iste ağlar isyan edercesine ağlarım muratla onur herşeye şahit olduklarından birşey soramadılar üzülmekten başka hiçbirşey yapamıyorlardı. Hatırladıklarım gözlerimi doldurmuştu beni kendime getirende çalan telefonum oldu ekrarına baktığımda umudum yazısını görünce şaşkınlıktan nerdeyse küçük dilimi yutucaktım umut seen nasıl yani şey cümlemi tamamlayan umut oldu körsünmü dicektin ama birşey sorma eve gelirmisin lütfen seni rahatsız etmek istemezdim ama ne rahatsızlığı umut bir saate geliyorum diyip kapatım şaşkınlığım geçmeden yola çıktım umut'un evine gelene kadar aklıma o kadar kötü düşünce geldiki kapıyı çalıp bekledim kapıyı açan umutla şokla baktım güzeliğine güzelik katmıştı ama yeşil gözlerinin altı mosmordu ne oldu sana umut kendime çekip sarıldım onu o kadar çok özlemiştimki bırakmak istemiyordum ama yanlız bırakmak zorunda kaldım salona geçince umut herşeyi anlatınca bende bildiklerimi anlattım içimde, barışmamıza karşı bi ümit vardı yanlız nişanlı olduğunu ögrenince dayanamadım emniyete gidim araştırım bahanesiyle kalktım o anda umut yere düştü hemen ona koştum umutttt !!!

KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin