&

51 1 0
                                    

Güzelime mesaj atmış kendini bilmezin biri. Öğrenmem çok iyi oldu, elbet bir gün bi yerden öğrenirdim söylemese. Ama sevdiğimden bahsediyoruz burda. Saf, iyi kalpli, kimseye kin beslemeyi sevmeyen, birşeyler saklamaktan hoşlanmayan. Kısacası yaşayan kanatsız meleğim :). Neyse çocuğu uyardım. Belli ki korktu. Yaşını büyük göstermeye filan çalışması, kendilerini delikanlı sanmaları beni güldürdü açıkcası. Tabii bu beni ilgilendirmez. Ucu bize dokunmadığı sürece. Aslında böyle yumuşak yaklaşmayacaktım cocuğa, sonuçta mesaj attığı, tanışmak istediği, belki fotoğrafına bakıp saçma şeyleri hâyâl ettiği kişi benim canımın en içi. Ama benden bir zamanlar istediği konuşarak halletmeye çalış lafını hatırladım. Kırmak istemedim. Ayrıca eski pis günlerimi de unutmam lazım. Kavga, dövüş olmadan. Neyse dediğim gibi yumuşak davranmaya çalıştım. Oysaki o mesajları atarken sinirden titrediğimi bi bilse. Çocuk küçük bi terslese, patlayacaktım belki. Konuşarak halletmeye çalıştım olmadı bak diyecektim kendime. İlla ki bulurum adresini. Yapmadığım şey mi sanki. Her an çökebilirdim üstüne. Ama düşündüğüm gibi olmadı. Terslemekten korktu belki de. Neyse hayırlısı olsun. Çocukla bi işim kalmamıştı ki numarayı nerden aldığını sorduğumda saçmalamaya başlayana kadar. Gruptan aldım filan dedi. Ama var belli ki altında. Anlarım yalanla, doğru söyleyen kişiyi. Çocuk göz kırpmaksızın uyduruyodu. Bozuntuya vermedim ama öğrenicem ona numaranın kimin verdiğini. Öğrendiğim zaman buna davrandığım kadar yumuşak da davranmıycam. Bekliyorum ve uğraşıyorum açığa cıkmanı. Seni bulduğum gün, güzelimi tanıdığın, arkasından düşündüğün güne lanet okutucam sana. Biraz bekle. Yakındır sana ulaşmam. Ama söylediği gibi gruptan almışsa ve 700 kişilik bir grupsa bu, grubun yöneticilerinin cekeceği var benden. Siz kimsiniz lan, kendinizi ne zannediyorsunuz. İnsanların numarasını; alın buyla çıkarsınız, seversiniz düşüncesiyle paylaşmak nedir. O grubu başınıza yıkmazsam bana da CSG demesinler. Bunuda buraya yazıyorum.

Karadeniz KızınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin