Seorang gadis berjalan keluar dari sebuah teksi yang dianaikinya daripada rumah milik 'bekas' ibubapanya.Bahagian atas dadanya sedikit terdedah menampakkan lurah dadanya dan mini skritnya yang sendak boleh mengocak nafsu semua kaum lelaki yang melihatnya pada malam itu.Kasut high heels setinggi 5 inchi bewarna hitam dan pakaian yang seksi dan sendat menyerlahkan lagi kakinya yang panjang dan penampilannya seperti bukan calang-calang orangnya.
Gadis tersebut melangkah masuk ke dalam kelab yang rancak dengan muzik yang membingitkan telinga.Dia memilih kelab tersebut kerana ianya malam pertama dia menjejakkan kaki ke sebuah 'neraka' bagi dirinya yang lama.Kini,dirinya yang lama telah mati dan wujud pula dirinya yang baharu dirinya yang penuh dengan dendam.Kelab yang dipilih olehnya pula ialah salah satu kelab yg terbaik di seoul.
Kelab yang memberi layanan kelas pertama bagi semua pengunjung tetap di kelab tersebut.Jadi tidak hairanlah jika kelab itu dikunjungi oleh orang yang berada.Termasuk Luhan.Bisnessman yg paling popular dan handsome.Sebut je nama mesti ramai yang menjerit kesukaan.
Wajahnya iras-iras cina itu menambahkan lagi kekacakkannya.Tambahan dia pandai berbahasa cina dgn mudah.
Gadis tersebut duduk di meja yang disediakan lalu meminum minuman kerah yang di odernya tadi.Diminumnya minuman itu dengan rakus.Kemudian dia membawa badannya ke dalam lautan manusia yang menari.
□■□■
"Kai...Siapa perempuan tu??Budak baru ke??"soal seorang jejaka yang kacak menanya soalan cepumas kepada rakannya yang dikenali sebagai Kai.
"Tah..Tak berminat.Kau tengoklah sendiri."balas Kai sambil lewa dan tidak memandang perempuan yg ditunjukkan oleh rakannya.Dia sibuk degan perempuan yg duduk disisinya sekarang.
Jejaka tersebut mendekati perempuan tersebut.Tangannya melingkari pinggang rampin milik perempuan yang menarik perhatiannya.
"Hye girls.."ucapnya sambil mengenyitkan mata.
"Hye."balas perempuan tersebut sambil tersenyum menggoda.Degan pakaiannya yg ketat dan terdedah pada bahagian atas dan miniskirtnya yg ketat dan pendek itu boleh membuatkan sesiapa sahaja yg memandangnya tergoda.
"Luhan.And You??"
"Choi Soo Ri."jawab soori sambil meneguk arak dihadapannya dgn rakus.
"Nice name."
"You too..You look so handsome."
"Be my girl."
"Sure."
Luhan mengenggam kemas tangan Soo Ri untuk membawanya ke satu tempat.
"Eodi??"
"Hotel??"luhan meminta kebenaran dgn suara yg menggoda sambil mengigit bibir bawahnya.
"Lets go.."Luhan tersenyum sinis.
S
K
I
P
Keesokan harinya
Pagi"Morning baby..."
Tbc~
YOU ARE READING
I need you[Not Complete][Luhan]
FanfictionKisah percintaan dua insan.Namun sesuatu telah hadir menyebabkan mereka berdua terpaksa berpisah.Apakah usaha Luhan untuk mendapat balik isterinya? Love ya~~~ Bye~