"Morning baby..."Ucap Luhan.
"Who are you?!?!"Soal Soori kaget.Luhan juga tersentak.Dia memandang kedlm selimut..Fuh~~~Masih ada baju.
"Luhan.."Luhan menjawab dgn tenang.Mujur semalam hatinya terdetik untuk memasang kembali baju mereka berdua.
"Mcm mana saya boleh ada dekat sini???"badan Soori mula mengigil.
"Semalam saya jumpa awak mabuk.Jadi saya bawalah awak ke rumah saya."Luhan terpaksa berbohong supaya Soori tenang.
S
K
I
P
Selesai sahaja sarapan pagi Luhan membawa Soori membeli-belah untuk menbeli pakaian baru.Soori tidak banyak cakap.Hanya menurut perintah.
Sekarang mereka berdua berada diruang tamu setelah Soori selesai membasuh barang yang digunakannya untuk memasak tadi dicuci.
"So,boleh awak ceritakan sikit pasal awak???"soal Luhan lembut.
"Sebenarnya....."Soori berhenti untuk menghilang rasa sebak.Luhan mengusap perlahan kepala Soori.
Dia yakin yang Soori tidak sedar bahawa dia telah menyentuhnya semalam.Dan Soori juga melakukannya tanpa sedar kerana sudah mabuk.Selepas ini dia ingin mengenalkan Soori kepada ahli keluarganya di China.Dia ingin mengahwini Soori.Hatinya bergetar hebat semalam apabila terlihat Soori.
Tidak mahu dia kehilangan Soori.Luhan yakin yang dia sudah jatuh cinta.Dan Soori adalah seorang perempuan yang baik dan bukan seperti teman wanitanya yang sebelum ini.Hanya memandang kepada hartanya sahaja.
"Sebenarnya saya kena buang dari keluarga.Then..saya pergi ke kelab itu untuk hilangkan stress.."Soori kehilangan kata-kata.Masih ingat dia apa yang dilakukan oleh ibubapanya ssbulan yang lalu kepadanya.Kini air matanya bagaikan murah.
"Kenapa awak kena buang???"Soal Luhan.
"Kakak saya tuduh yang saya telah ambil duit syarikat ayah saya dan bersubahat dengan lawan syarikat.Dia lakukan itu sebab dia benci dengan saya.Saya pun tak tahu kenapa dia benci sangat pada saya."air matanya kembali jatuh dgn deras.
Luhan mennyeka air mata Soori.Hatinya turut bersimpati.Kemudian tubuh yang ditidurinya semalam di bawa ke dalam dakapannya.Diusapnya perlahan belakang gadis tersebut.Mulutnya mengucup lembut dahi licin itu.
"Kita kawin."kata Luhan.
"Wae???"soal Soori dengan wajah kaget.Kenapa dia harus berkahwin dengan lelaki yang baru dikenalinya???
"Sebab saya sayang awak.Saya cintakan awak.Saya tak nak kehilangan awak.Saya nak buat awak gembira."ujar Luhan bersemangat.Tangan Soori digengam erat seperti tidak mahu melepaskannya.
"Please...."luhan membuat muka comel.Soori termakna dengan pujukan luhan.Perlahan-lahan kepalanya mengangguk.
To be continue~~~~
Saya keliru sikit dengan nama keluarga Luhan.Sebab ada orang cakap nama keluarga Luhan 'Lu' ada yang cakap 'xiao'.So I will use 'Lu' cause I am too lazy too edit other chapture.
YOU ARE READING
I need you[Not Complete][Luhan]
FanfictionKisah percintaan dua insan.Namun sesuatu telah hadir menyebabkan mereka berdua terpaksa berpisah.Apakah usaha Luhan untuk mendapat balik isterinya? Love ya~~~ Bye~