Luhan dan Soori duduk menonton movie Oh My God lakonan Lay a.k.a kawan Luhan sendiri iaitu Zhang Yi Xing.Siapa sangka si nyanyuk itu boleh mengigati skrip yang panjang.
Luhan pun kadang kala rasa kasihan kepada Lay yang sudah diangapnya sebagai adiknya sendiri itu.Sedangkan dia yang lagi tua dari Lay pun tidaklah senyanyuk Lay.
Kadang kala ketawa memenuhi ruang udara malam tersebut.Tanpa sedar kedua mereka telah hanyut menonton movie tersebut sehingga tidak sedar yang mereka berdua tertidur tanpa menutup televisyen.
S
K
I
P
Keesokan harinya
Ding dong~ding dong~
Soori dan Luhan yang masih nyenyak tidur diatas katil itu tergangu tidurnya apabila bunyi itu sekali lagi datang bertandang ke gegendang telinga tanpa di jemput.
Luhan mengeliat perlahan.Kepala ditoleh ke kanan.Soori masih enak dibuai mimpi tetapi dahinya berkerut-kerut mungkin lenannya juga tergangu.
Ding dong~
Luhan sudah menyumpah seranah didalam hati khas untuk orang yang datang awal pagi ke rumah mereka itu.Sudahlah datang tidak dijemput dan tidak dikhabarkan.
Luhan membuka pintu.Maka terselahlah wajah seorang gadis yang hampir mirip dengannya tersenguh-sengih.
"Lu-ge..."
PAP!
Pintu ditutup.Si adik yang berada di luar mengurut dada.Nasib baik hidungnya tidak terkena pintu tersebut.
"Woi!Bukalah pintu!"Si adik sudah mengeluarkan bahasa yang tidak sopan.
"Baliklah kau.Aku dengan bini aku nak rehat!"si abang juga membalas dengan cara menjerit.
Lu Eun tersengih perlahan.'Ingat aku tak ada cara lain nak masuk rumah kau?Jauh-jauh aku datang macam nie kau layan aku?Dahlah tak pernah bagitahu aku yang kau ada rumah besar gedabak macam nie...'
Depan
YOU ARE READING
I need you[Not Complete][Luhan]
FanfictionKisah percintaan dua insan.Namun sesuatu telah hadir menyebabkan mereka berdua terpaksa berpisah.Apakah usaha Luhan untuk mendapat balik isterinya? Love ya~~~ Bye~