"Hello everybody..Oh my prince..I miss you so much.."satu suara datang dari belakang mereka.Mereka menoleh serentak.Soori terdiam.Lu Eun terngaga.Luhan pula keliru.Tidak tahu apa yang dimaksudkan oleh wanita tersebut.
"Who are you?"Soal Lu siblings itu serentak.
"Well..I am Luhan girlfriend.Choi Hye Ji."perempuan itu berkata sinis.
Luhan dan LuEun memandang antar satu sama lain.Luhan terngaga manakala Lu Eun membuat muka tidak percaya.
"Lol...Just kidding...I'm Soori coisin for real."Hye Ji menerangkan siapa dia sebenarnya.
"But-"kata-kata Soori dipotong oleh Hye Ji.
"Macam mana eonnie boleh ada kat sini?"soalnya.Soori mengangukkan kepala.
"Well....This is Hye Ji."Hye Ji mengenyitkan matanya kepada Soori.
"Eonnie nak minum?"soal Soori manakala dua orang manusia yang boleh kembar seiras itu hanya menjadi patung cendana.
"Tak nak kenalkan dua orang ni dulu ke?"soal Hye Ji.
"Jom duduk dekat ruang tamu."ajak Lu Eun setelah lama berdiam diri.
☆
Ruang tamu
Soori duduk bersebelahan Hye Ji manakala Lu siblings duduk bertentangan dengan mereka berdua.
"Hye Ji perkenalkan ini suami Soori Luhan dan yang perempuan tu pulak adik dia Lu Eun."Soori memperkenalkan Lu Siblings kepada Hye Ji.
"Hye."Hye Ji tersenyum manis.
"Hye."mereka beruda menyapa serentak.
"So,Soori dah berapa bulan?"soal Hye Ji.
"4 bulan 2 minggu."Lu siblings menjawab bagi pihak Soori.Soori hanya diam.
Hye Ji mengangguk kepala.
"Eonnie,eonnie tinggal dekat mana?"soal Soori.
"Dekat rumah eonnie sendirilah.But,hati-hati dengan kakak dan ibu kamu.Luhan,kalau kau tak jaga Soori betul-betul aku selam kepala kau dekat pantai luar tu."Hye Ji memberi amaran.
"Hey.Ni Luhanlah.Jangan pandang rendah.Biarpun muka innocent janji handsome."Luhan mula bangga diri.Pantas Lu Eun menolak kepala abangnya.
"Auch..You bitch..How dare you do this to me?I'm your brother.You gonna regret it."Luhan memandang tajam Lu Eun.
"What do you think you can do?"Soalan Lu Eun membuatkan Luhan berasa sedikit tercabar.
"Get out from 'MY' house bastard!"Telinga Lu Eun sudah di pulas oleh Luhan.
"Eonnie..Tolong Lu Eun.."Lu Eun cuba meraih simpati dari Soori.
"Oppa..."Soori memandang Luhan dengan puppy eyes agar Luhan melepaskan telinga adiknya.Luhan yang sepertinya tidak tahan dengan godaan Soori terus melepaskan telinga Lu Eun.Pantas tangannya memeluk Soori.
###
Malam
"Erkkk!"Kedengaran suara sendawa yang kuat dari seorang gadis.
"Kau sebenarnya lelaki ke perempuan?Perangai dah tak serupa perempuan je aku tengok"-.-tegur si jejaka."Sepatutnya soalan tu saya soal dekat gege.Lulu sebenarnya perempuan ke lelaki?Muka dahlah macam perempuan."
Luhan menjeling adiknya.Di dalam hati sudah berjuta-juta kata sumpahan ditujukan kepada Lu Eun.
Ada lori ada bas,kau tunggu aku balas!
Jeng~jeng~jeng~
Nampaknya Luhan sudah memasang niat untuk membalas dendam.Tinggal untuk dilaksanakan sahaja lagi.
Mata Luhan tajam menjeling Lu Eun.Soori yang baharu turun dari tangga menarik perhatiannya.Pantas Luhan sebagai lelaki yang manly datang membantu isterinya yang sarat mengandung itu turun dari tangga.
"Ceh.."Lu Eun menjeling tanda menyampah dengan sikap abangnya.
Selesai makan malam mereka bertiga duduk bersama di ruang tamu sambil menonton movie mermaid lakonan mantap dari Deng Chao dan Kris Wu.
Sesudah cerita tersebut melabuhkan tirai.Luhan tersenyum sinis.Tapi sebelum itu,dia perlu membawa Soori kedalam bilik dan tidur.Setelah itu barulah dia memulakan rancangan balas dendamnya terhadap satu-satunya adik perempuannya.
###
3:00 pagi
"Lu-ge..Soori qienje...Sejuk..."sayup-sayup kedengaran suara seorang perempuan menangis dan merayu.
Tbc~
Short update~
I dont know if there someone who read this ff~
I have an idea but,I'm too lazy~
YOU ARE READING
I need you[Not Complete][Luhan]
FanfictionKisah percintaan dua insan.Namun sesuatu telah hadir menyebabkan mereka berdua terpaksa berpisah.Apakah usaha Luhan untuk mendapat balik isterinya? Love ya~~~ Bye~