INY-15[Luhan!]

321 21 0
                                    

"Oppa!!!"Soori juga menjerit.

Luhan terkapai-kapai dan tengelam timbul didalam air.Soori kelihatan cemas.Luhan pula semakin lama semakin hanyut dibawa arus air.Badannya juga sudah terapung diatas permukaan air.

"Oppa!!Oppa!!"Soori menjerit seperti hendak beranak.

Apabila Luhan mendengar orang memangilnya dia seakan tersedar.Kepala diangkat.Soori dipandang dengan penuh kerisauan.

"Waeyo?"Luhan menyoal Soori dengan cara menjerit.

Baru dia sedar dia sudah hanyut terlalu jauh disebabkan leka memandang ikan yang berenang dikawasa yang boleh dikira cetek itu.Pantas dia berenang mendekati Soori.

"Gwenchana?"soal Luhan.Muka Soori sepertinya menunjukkan aura-aura gunung berapi bakal meletup tidak lama lagi.

"Oppa lain kali orang panggil dengarlah!"Soori memarahi Luhan.

Namun,Luhan langsung tidak tersentuh hati.Soori sedang mengandung,jadi wajarlah mood dia cepat berubah.Luhan hanya mampu tersenyum.Rambut hadapannya yang basah dan menutup matanya diselak ke belakang.Mukanya diraup untuk menghilangkan sisa air.

Pantas dia(Luhan) duduk disebelah Soori yang masih duduk di tangga itu.Tangan Soori dicapai dan diramas perlahan.Matanya menatap mata kuyu Soori.Air mata mula bergenang di mata Soori.

"Mianhae.Oppa leka.Hhmmm?"Luhan meminta maaf dan cuba untuk memujuk Soori.

Air mata Soori yang mula mengalir pantas diseka.Pipi Soori diusapnya perlahan.Pantas dahi Soori dikucup lembut.

"Hmmm.."Soori mengumam perlahan.

Kepalanya(Soori) didaratkan diatas bahu Luhan yang terdedah dan masih basah.

"Chagi,mandilah dulu lepastu tidur dan rehat secukupnya okay?Kesian baby."

Luhan membantu Soori bangun dan menaiki tangga untuk sampai ke resort mereka.Dia membantu soori sehingga ke dalam bilik mandi.Sementara menunggu Soori mandi Luhan pantas keluar ke balkoni dan terjun ala-ala superman ke dalam laut.Dan akibtanya adalah....

"Ouch.."Luhan merintih perlahan apabila tangannya terguris dengan duri landak laut.Nasib tak terkena burit dia*nosepick*.

Dia mula berenang dan enjoy seorang diri.Mendengar pili air ditutup(tajam juga deria mendengar Luhan) pantas dia menaiki tangga dan mencapai bathrobe(?) Lalu disarung ke badan dan berpura-pura berbaring diatas kerusi bersantai di balkoni sambil bermain telefon.

Soori hanya mengendahkan Luhan dan baring diatas katil lalu memejamkan matanya.Yang Soori nak adalah ketenangan supaya dia boleh tidur dengan aman.

Luhan berpura-pura seperti diabbaru perasan akan Soori yang tidur diatas katil.Pantas dia pergi mendekati Soori.Luhan tersenyum kecil melihat Soori yang sudah nyenyak tidur.Niatnya untuk menganggu Soori terbatal.Pantas pipi mulus Soori dicium.Kemudian beralih ke dahinya dan akhir sekali di bibir kecil Soori.

Kemudian Luhan meletakkan telefonnya bersebelahan dengan telefon Soori yang berada di meja kecil tepi katil.Dan menuju ke bilik mandi.Okay sampai situ sahaja.Readers jangan nak mengatal tengok Luhan mandi.

S

K

I

P

Malam

Soori dan Luhan berjalan di persisiran pantai setelah makan malam di sebuah restoran terkenal di Maldevis.

"Oppa.."Soori bersuara perlahan.Matanya tepat memandang ke muka Luhan.

Kwang~kwang~kwang~

Kwang~kwang~kwang~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


I need you[Not Complete][Luhan]Where stories live. Discover now