INY-14[THAT HUMANS]

327 24 2
                                    

SOORI P.O.V.

Sekarang aku tengok muka yang aku sangat benci.Aku memandang pekerja restoran tersebut.Dia sepertinya memeriksa nombor bilik VVIP tersebut.

"I'm sorry sir.Miss we got the wrong room.Mr.Luhan is waiting for you in the next room.Let's go."ajak amelia.Aku menganguk.

"Soori.."manusia yang aku benci itu memangil aku.

"Amelia.Can you leave us?I will go by my selft to the next VVIP room."aku memberi senyuman manis kepada Amelia.Amelia mengangguk lalu beredar.

Aku melihat manusia yang memangil aku tadi.Tanganku disilang pada dada.Dan pandangan ku sengaja di buat bosan supaya manusia tersebut berasa jengkel.

"Maafkan appa sayang.Appa salah."ucap manusia tersebut or lebih tepat now aku panggil dia Mr.Choi.

"I'm sorry.I'm not you daughter anymore."aku ingin beredar namun tangannya pantas memaut lenganku.

"Soori.Balik rumah ikut appa jom.Jumpa omma kamu.Eonnie kamu."Mr.Choi cuba memujukku.

End of Soori p.o.v

Mr.Choi merayu pada Soori.Soori menepis tangan Mr.Choi.Dan pada masa yang sama..Omma tiri dan kakak tiri Soori datang.Dia memandang tajam Soori.

"Sudahlah yeobo.Anak yang tak mengenang jasa memang macam tu."Miss Choi menjeling tajam Soori.Kakak tirinya juga.

Dan masa yang sama Luhan keluar dari bilik VVIPnya.Niatnya untuk ke tandas tapi terserempak pula dengan Soori.

Mata Luhan membulat apabila tangan Miss Choi mula diangkat ke udara menunjukkan tanda-tanda yang Sori akan ditampar tidak lama lagi.

Pantas Luhan bertindak.Iaitu menahan tangan Miss Choi.Kakaknya pula terpempan melihat wajah kacak Luhan.

"Puan,tolong jangan berani nak apa-apakan isteri saya.Kalau isteri saya dan anak saya cedera,saya tak akan teragak-agak untuk bawa puan ke makamah."Luhan bersuara tegas sambil tangannya mengenggam erat tangan Miss Choi.Miss Choi meronta supaya tangannya dilepaskan.

"Tengok anak kesayangan abang.Dah kahwin bukannya nak khabarkan berita."Miss Choi cuba memanaskan keadaan yang memang sudah panas.

Luhan memeluk bahu Soori.Ibu jarinya mengusap perlahan bahu kiri Soori untuk memastikan Soori tenang.

"Masalahnya puan dan tuan sendiri yang buang Soori dari keluargakan?Its mean Soori tak ada kena mengena dengan keluarga Choi lagi.And now,kami nak menghabiskan masa kami disini dengan aman."Luhan terus beredar masuk ke dalam bilik VVIP tadi sambil tanggannya tidak lepas daripada memeluk bahu Soori.

Puan Choi dan Kakak Soori merengus kasar.

"Oppa...Mianhae..Sebab dah rosakkan hari ni."ucap Soori.

"It's okay.Now,we cant enjoy our day here.Sayang boleh lihat ikan berenang."Soori memandang sekeliling.

Bilik itu betul-betul berada didalam laut.Memang indah mata memandang.Air bewarna biru dan hidupan aquatik yang banyak.

"Gomawo."Soori mencium pipi Luhan sekilas.

"Most welcome baby.Tapi nak dekat sini jugak.."Luhan memuncungkan bibirnya.Soori mencium bibir Luhan sepantas kilat.Pipinya merona merah.

Luhan mengusap perlahan pipi Soori yang zudah merah bak tomato.Luhan tersenyum senget.

Pintu diketuk menyebabkan lamunan Luhan terhenti.Pelayan restoran datang membawa makanan yang diodernya.Iaitu udang karang panggang.Sotong kurita masak sos merah(lol.Ada ke?).Sup Cheese untuk dicecah dgn sayur brokoli or udang karang,saefood pizza dan pasta saefood.

"Wah..."Soori menelan air liur.Luhab hanya tersenyum.

S

K

I

P

Next day

Pagi

"Whou!!~"Luhan menjerit keriangan lalu terjun kedalam air laut yang jernih itu.

Dengan berpakaian hanya berseluarkan seluar pendek paras lutut yang berbunga-bunga bewarna pink.Ni kalau pembantu miss Lu Zi Shan ada kat sini comfirm sudah berebut.Almaklumlah si Chen tu kan obses dengan warna pink.

"Chagi~~Sejuk~~Bestnya~~Kalau macam nie hari-hari kan best.Uilang jugak stres"Luhan membebel sambil bermain dengan air laut.Soori hanya menggelengkan kepala dan duduk di tangga sambil kakinya dimasuk ke dalam air laut.(media)

"Chagiya!!!Chagiya!!!"Luhan menjerit dengan nyaring.

"Oppa!!!"Soori juga menjerit.

Kwang~kwang~kwang~

Saya tetiba je rasa baik hati nak pub awal bab nie.Sebab tak sanggup tengok korang menderita😄K.Tu je.Bye.

I need you[Not Complete][Luhan]Where stories live. Discover now