iny-7[Luhan little sis]

871 48 3
                                    

Tiba-tiba.........

"Argh!!!!!!!" jerit seseorang.

Mendengar jeritan itu Luhan dan Soori pantas melepaskan ciuman mereka.Mereka memandang satu sama lain kemudian memandang ke arah suara yang menganggu masa mereka nak bersawit.

"Mianhae....Mian kalau kacau lulu and eounnie.Got to go.bye."kata perempuan tersebut meminta maaf.Dia kemudian terus berlari keatas dengan pantas.

Luhan menggeleng kepala.Luhan memandang kembali Soori disebelahnya.Soori mengangkat kening tanda 'kenapa'.Tanpa menjawab soalan Soori,Luhan kembali mennyambung ciumannya yang terhenti seketika akibat perempuan tadi.

Perlahan-lahan tubuh Soori ditolak sehingga belakangnya mencecah sofa.Luhan semakin galak melakukannya.Tangannya mula meraba-raba badan Soori.Soori kemudiannya tersedar daripada permainan Luhan.Pantas menolak Luhan.Dia kembali duduk dan membetulkan bajunya.Luhan disebelah dipandang.Luhan memuncungkan mulutnya tanda merajuk.

"Not this time."kata Soori.

"Wae????"soal Luhan.

"Woman's problem."jawab Soori.

"Ouh...Okay."kata Luhan.

"Awak...Tunjukkanlah mana bilik saya."pinta Soori.

S

K

I

P

"Luhan!!!!!!"jerit seseorang.

Soori yang masih membuat tahi mata diatas katil jatuh terduduk diatas karpert bulu berbentuk rusa.Matanya diusap perlahan.Kemudian dia membersihkan diri.

Selesai membersihkan diri Soori berjalan menuju kedapur niatnya untuk membuat sarapan untuk keluarga Lu itu terbantut apabila Puan Lu Zi Shan melarang dia untuk membantu.Mulut di muncungkan.Puan Lu Zi Shan hanya menggeleng kepala melihat kerenah anak menantu to-be nya.

"Eonnie!!!!"jerit seorang perempuan berambut pendek lalu memeluknya.Mukannya lebih kurang dengan muka Luhan.

"Itu,Lu Eun.Adik Luhan."jelas Puan Lu Zi Shan.

"Anneyong~"ucap Soori.Lu Eun pantas mencium pipi Soori.

"Morning kiss~~" jelas Lu Eun.

"Mama..Lulu gege mana??"soal Lu Eun.

"Keluar dengan fanfan,tao dgn yixing."jawab Puan Lu Zi Shan.

"Ouh..Mama..Euneun bawak eonnie keluar boleh???" pinta Lu Eun.

"Pergilah..Tapi jangan balik lewat sangat."pesan Puan Lu Zi Shan.

"Eonnie..Lepas nie teman Euneun okay??"

"Okay."jawab Soori lalu mengusap kepala Lu Eun.

S

K

I

P

Beijing Time squre

"Eonnie...Kalau eonnie nak tahu Luhan gege suka pergi sini." Terang Lu Eun.Soori hanya menganguk.

"Jom kita main rolle koster(?)"ajak Lu Eun.Cakap Luhan suka pergi sini.Tapi kenapa nampak macam teruja seperti pertama kali bermain permainan yang boleh 'tahan' itu??

"Luhan gege gayat.Jadi nie kali pertama Lu Eun main benda nie.Sebab Luhan gege takut."hurai Lu Eun seperti tahu apa yang bermain di dalam otak Soori.Soori terengang.Takkanlah orang se'manly' Luhan gayat??Dia ketawa jahat di dalam hati.

"Jom."ajak Soori lalu menarik tangan Lu Eun.

S

K

I

P

Setelah selesai Lu Eun dan Soori shopping.Mereka berdua balik ke rumah.Setibanya di rumah.Iaitu dipagar rumah.Mereka berdua disambut dengan wajah menyinga Luhan.Lu Eun menelan air liur.

Kalau Luhan tahu yang dia(Lu Eun) sempat mengata abangnya sendiri tak ke naya??Kalau Luhan dah marah mahu tak samapai ke rumah jiran dia mengamuk.

"Gege???"panggil Lu Eun lembut.Supaya Luhan tidak menyinga.

"Luhan???"kali ini Soori mencuba nasib.

"Korang berdua keluar kenapa tak bagitahu gege???Tahu tak gege cari seluruh rumah sampai call mama tanya mana pergi korang!!Lain kali nak keluar ajaklah gege!"Luhan bersuara tegas.Mata yang ditutup semasa marah tadi di buka semula.

'Aik???Asal Soori je???Mana Lu Eun??'Luhan bermonolong.

Niatnya untuk memarahi si adik terbantut apabila Si adik sudah lari entah ke mana.Di pandang muka Soori sekilas.Soori menunduk memandang jalan tar.Dahlah kena marah depan pagar rumah.Kalau jiran tengok tak ke malu??

"Mianhae."Soori bersuara.Tapi kepalanya masih setia memandang jalan.Tah kenapa jalan tar yang di pijaknya sekarang rasa macam cantik sangat.Nak cakap Jalan tar tu di cat warna pink tak jugak.

Melihat Soori yang masih setia berdiri sambil memandang bawah itu membuatkan Luhan rasa serba salah.Niatnya untuk memarahi Si adik.Bukan Si buah hati.Perlahan-lahan tubuh kecil Soori diraih dibawa kedalam pelukan.

"Saya tak marah awak.Saya marah Lu Eun.Tapi apabila saya buka je mata.Lu Eun dah lari menghilangkan diri.Dah.Jom masuk rumah."tanggan Soori dipimpin dan mereka berdua masuk ke rumah dengan selamat.

S

K

I

P

"Soori!!" "Eonnie!!!!!"

Maka terjadilah perang memanggil diantar dua adik beradik tersebut.Soori hanya diam tidak terkutik. Tidak tahu mahu ke mana.Mahu pergi ke arah Luhan rasa bersalah terhadap Lu Eun.Kalau pergi dekat Lu eun.Takut kena 'bom' nuklear daripada Luhan.

"Lu Eun.Boyfriend kamu dah sampai!!"jerit Puan Lu Zi Shan.

Lu Eun yang tadinya berperang mata dengan abangnya terus lari meninggalkan si abang yang masih marah.Kerana dia hendak pergi dating dengan teman lelakinya.

"Lu Eun!!!"Akhirnya....Bergegar juga rumah keluarga Lu tersebut dengan suara Luhan yang lantang tersebut.Kemudian Luhan menarik dam menghembuskan nafas.

"Soori jom..."ajak Luhan.

"Pergi mana???"soal Soori.

"Pergi ke suatu tempat yang semula jadi.."ajak Luhan.

Kemudian Luhan menarik tangan Soori sehingga sampai di hadapan kereta BMW i8 nya.Pantas tangannya menolak tubuh kecil milik Soori.Sepanjang perjalanan mereka berdua hanya terdiam.Setelah sampai ke destinasi Soori ternganga.Jadi inilah tempat yang dikatakan oleh Luhan???

"Selamat datang ke......"

To be contineu~~


I need you[Not Complete][Luhan]Where stories live. Discover now