„Harry pohni tím tvým zadkem!" křikl po mě asi už po desáté Niall.
„Vždyť už jdu, tak vydrž." Už po třetí jsem kontroloval, jestli mám vše potřebné. Oblečení, hygienické potřeby, tohle, tohle ehh.. „Mám všechno." Prohlásil jsem a popadl černou tašku do ruky.
„Že ti to trvalo." Uchechtl se Niall a společně s Biancou jsme jeli taxíkem na letiště. Nikdy jsem letadlem necestoval, takže z toho mám docela strach. Co když spadneme? Nebo v něm bude nějaký zločinec s bombou? Neměl bych přemýšlet nad blbostmi a soustředit se na cestu, než do někoho vrazím.
---
„Vstávej. Už jsme tady." Třásl se mnou Niall a já si vyndal sluchátka z uší.
„Už?" divil jsem se a koukl se z okna.
„Jo. Celej let si prospal." Beze slova jsme společně s našimi zavazadly opustili letadlo. Stáli jsme venku na chodníku.
„Tak kam teď?" promnul jsem si stále ospalé oči a zívl.
„Do hotelu, který jsem zarezervoval. Jakej jsem?" pronesl pyšně a nadzvedl jedno obočí.
„Skvělej." Zazubil jsem se a mířili jsme do hotelu. Nemohu uvěřit, že jsme tady. Vždycky jsem se chtěl podívat a najednou...tu jsem. S nejlepším kamarádem a kamarádkou. Co víc si přát...
-
„Zabírám si tuhle!" vyjekla Bianca a zabrala si postel u okna. Na nás s Niallem zbyla manželská. Co se dá dělat no. Prohlídli jsme si prostorný hezky zařízený pokoj a vybalili si věci.
„Jsem vyřízenej." Broukl jsem a praštil sebou na postel.
„Lehni si Harry, my se tu zatím porozhlídneme." Políbila mě na spánek Bianca a sledoval jsem, jak odcházejí. Svlékl jsem si košili a kalhoty a zachumlal se do peřiny. Postel byla pohodlná a polštáře příjemně měkké. Spokojeně jsem zamručel a zavřel oči.
Probudil mě Niallův smích a rychle se posadil.
„Šípková Růženka se probudila." Pronesl pobaveně Niall a já jen zakroutil hlavou.
„Kousek odtud je jeden klub, tak nás napadalo, že bychom tam mohli zajít." Hlesla Bianca, přehrabujíc se ve skříni. Přikývl jsem a šel si dát sprchu.
Po příjemné hloubkové sprše jsem si na sebe oblékl mojí oblíbenou černou košili, rozepínajíc u ní si tři knoflíčky. Nasoukal jsem do úzkých džínů černé barvy a ještě si trochu upravil vlasy. Zamířili jsme již do zmiňovaného klubu. Byl jsem strašně nadšený z tohohle místa.
Vstoupili jsme dovnitř a do nosu nás uhodila vůně cigaret a alkoholu. Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykl na hlasitou hudbu a celkovou atmosféru zde. Prodrali jsme se davem lidí k baru kde nám Niall objednal nějaké pití. Všichni tři jsme do sebe kopli panáka vodky na ex.
-
Bianca s Niallem zmizeli v davu na tanečním parketu. Ocitl jsem se sám u baru a to mi připomnělo situaci se Zaynem. Zatřásl jsem hlavou a upil si ze svého pití. Po mém boku se zjevil pohledný sympatický muž s pronikavýma hnědýma očima. Pozval mě na skleničku a já nemohl odmítnout. Jeho široká ramena obepínala šedá mikina, pod kterou se rýsovalo jeho vypracované tělo.
Zdálo se mi to nebo se mnou začal flirtovat? Neubránil jsem se šibalskému úsměvu a po té, co jsme dopili objednaný nápoj, mě dotáhl na taneční parket. Jedním rychlím pohybem, mě k němu otočil zády a svou hruď natiskl na má záda. Přivřel jsem oči. Jeho ruce svíraly mé boky a říkal mi do ucha sprosté věci. Uchechtl jsem se a otřel se pozadím o jeho klín. Takhle jsem se necítil už hodně dlouho. Myslím tím...vzrušený.
Z úst mi unikl tichý sten a otevřel oči. Přímo naproti mně se o zeď opíral modrooký brunet a ve mně trhlo.
Louis...?
ČTEŠ
Second Chance - (Pokračování Drunk)
Fanfiction- Pokračování povídky Drunk. - Ztráta Louise Harryho moc trápila, ale přenesl se přes to (aspoň si to on myslí) a odejde na vysokou školu. Tam konečně našel pravé přátele, ale v lásce mu moc štěstí nepřálo. Setká se ještě někdy s Louisem? Zapomněl...