-5-

906 74 4
                                    

*LOUISŮV POHLED*: Jsem pořád překvapený z toho, že jsem potkal Harryho. Musím uznat, že se z něj stal velice atraktivní muž. Dokonce mě i přerostl, má delší vlasy, více vyrýsované svaly a...prostě se hodně změnil. Ale jeho oči ne. Jsou pořád stejně krásné jako před pár lety. Až teď jsem si uvědomil, jak moc mi chyběl. Bylo moc hezké slyšet jeho hlas.

Ale teď vážně. Jsem na sebe neskutečně nasranej a nejradši bych si nafackoval. Opustit ho mi tehdy přišlo jako nejlepší řešení. Ale teď? Měl jsem kurevsky velký štěstí, že se mnou byl a já ho opustil jen 'kvůli' tomu, abych si zachránil kariéru. Která teď mimochodem stojí celkem za nic. Dostal jsem místo na jedné střední škole, ale...ty děcka tam ze mě mají akorát prdel. Nemají vůbec úctu k autoritám prostě...uh. Neříkám, že jsem nebyl podobný, ale až takhle drzý jsem nebyl. Jak jsem z přemýšlení o Harrym přešel k učení?

Jsem nehorázný sobec. Nechal jsem odejít někoho tam úžasného jako je Harry. A teď ho má místo mě nějakej...já vlastně nevím, jak se jmenuje. Prostě namachrovanej týpek z baru, který ho chce beztak jen na to jedno. Heh...je to docela ironické, protože takhle jsem se seznámil s Harrym.

Najednou ve mně trhlo. Ucítil jsem pomyslné píchnutí v hrudi. Představa, že teď Harry spí s jinými kluky, mi trhá žíly. Aniž bych si to uvědomil, tak mi po tváři sklouzla první slaná slza. Mé city k němu se však nezměnily. To vím na sto procent.

Mohl bych mít u něj ještě vůbec šanci? I když o tom silně pochybuji, tak se o to aspoň pokusím. Jenom...ho nejdřív musím najít.

*HARRYHO POHLED*: „Hele kluci doufám, že je vám jasné, že celý tenhle výlet jenom neprochlastáte." Dala si ruce v bok Bianca a naklonila hlavu na stranu.

„A co jinýho?" Nialla vždycky bavilo ji provokovat. Bianca vždy vybuchla, že by jí z nosu mohla jít pára jak naštvanému býkovi.

„Říká ti něco poznávání krajiny?" zvedla obočí a hodila na něj naoko naštvaný pohled. „Chtěla bych se podívat po okolí, navštívit nějaké známé místo."

„Souhlasím." Podpořil jsem její názor a Niall jen protočil oči.

„Fajn, fajn. Tak si vypůjčíme auto a pojedeme se někam podívat okay? Když už jsme tu, tak to pořádně využijeme ne?" postavil se a zasmál se. „Teda...hlavně doufám, že budou mít nějaké auto volné."

Oblékli jsme se, vzali si nějaké potřebné věci a taxíkem se dopravili do našeho cíle. Pohled z okna taxíku byl hezký, ale ty dopravní zácpy moc ne. Naštěstí se na nás auto dostalo - černé Camaro. Auto to bylo fakt pěkné, ale 'problém' je v tom, že jedinej kdo z nás má řidičák je Bianca. Ale i tak to bude super.

*VEČER*: Celý utahaný a unavený jsme se vrátili na pokoj a padli na postel. Šli jsme se někam najíst, navštívili Santa Monicu a prozkoumali okolí. Strávit skoro celý den na nohách je docela namáhavé a hlavně únavné. Ale zase na druhou stranu to bylo hezké rozptýlení. Jak už jsem říkal, být na místě kam jste se vždy chtěli podívat je na nejlepší kombinace.



Second Chance - (Pokračování Drunk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat