Ta lisica pojawia się w Londynie.

591 30 7
                                    

------- Natari pov --------

Dzisiaj jest pierwszy dzień w Londynie... Wczoraj przeprowadziłam się z Osaki, która jest w Japonii do Anglii.

Gdy weszłam do swojego mieszkania zaczęłam się rozpakowywać i znalazłam stare zdjęcie mnie z moimi rodzicami, którzy zmarli jak miałam 4 lata, oczywiście postawiłam je na półce z moimi książkami z Japonii...

Po 5 godzinach gdy skończyłam się rozpakowywać zadzwonił mój telefon włączając piosenkę "One last time" muszę przyznać, że uwielbiam ją...

Zadzwoniła do mnie moją stara przyjaciółka Neko Miguela. Rozmawiałyśmy jedynie o gimnastyce, ponieważ ona uwielbiała o tym gadać... Gdy skonczyłyśmy rozmowę postanowiłam, że wyjdę trochę na miasto.

Zaczęłam zwiedzanie od mostu Tower Brigde, później poszłam do Mc Donald'a po kubek ciepłej kawy...

Usiadłam na jednej z ławek w parku i zaczęłam przeglądać zlecenia z Japonii w moim "Do Die List"* , stwierdziłam że dzisiaj w nocy będzie dużo do roboty ale widziłam, że ktoś mnie obserwuje z dachu, tylko nie wiedziałam kto...

Wróciłam do domu żeby się przebrać w kimono podobne co posiada Ahri (ja ją znam :D) i wyciągnełam swoją kosę śmierci, która przypomina kosę do trawy...

Wyszłam z domu 12 minut przed 21:30... Czekałam na dachu na śmierć Julliet Cavard, która urodziła się 22.05.1979r.

Gdyż miałam szykować się do zabrania jej duszy z Cinematic Records* ktoś mnie od tyłu szarpnął...

-Hej, co ty robisz?- zapytała się mnie osoba, która miała czerwone, długie włosy i cała była ubrana na czerwono..
-Kim jesteś..?- zapytałam się tej osobie z czystej ciekawości.
-Jestem Grell Sutcliff, Shinigami*. A ty?
-Ja jestem Natari Miriwa, Japoński Shinigami oraz lisi demon.. Miło cię poznać ^^
-Ciebie, również... ^^ co tutaj robisz..?
-Zbieram dusze zmarłych, zlecenia z japonii...

Grell puścił mnie i mogłam zrobić swoje, po 2 minutach wraciłam cała szczęśliwa z powrotem na dach..

-Zadowolony już..?
-Tak, zadowolony tylko... Brakuje mi jednej rzeczy...
-Jakiej znowu..?!
-Brakuje mi psispsóły! ^^
-Zabije cię... Ja już się głowiłam o co ci chodzi, a ty wyskakujesz mi z tym, że nie masz psiapióły?!

Z cała wściekła zaczęłam go gonić z moją kosą...

-------------------------------

"To Die List" - Dziennik Shinigami, w którym są dane o ludziach, które mają w najbliższym czasie umrzeć.

Shinigami - Inaczej Mroczny Żniwiarz. Zbiera dusze zmarłych wypełniając w ten sposób dziennik ze zleceniami.

Cinematic Records - Jest to 'taśma filmowa' wspomnień. Shinigami zbierają je razem z duszami ludzi swoją kosą śmierci.

////------/////----------/////

A/N: Witam was ponownie :"D
Dawno mnie na Wattpad nie było, aż sama nie wiem już ile... Ale możecie się cieszyć, bo wracam z książką " She acts like a naughty Kitsune" czyli fanfic of kuroshitsuji... ^____^

Kitsune Desu «Opuszczone»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz