bölüm-2

24 4 0
                                    

İlk önce İsmail amcamlara gelmiştik. Az sonra irem i görecektim. Bunun için gerçekten com heycanliydim. Asansorden hep beraber çıkıp eve doğru ilerledik. Eren zile basınca nefes aldım. Kapıyı gül Yengem açmıştı.
"Hoş geldiniz." dedi. Hey! Onu da özlemiştim. Betül hemen gidip gül Yengem sarıldı. O da ona. Arkadan irem geldi.

" hoş geldiniz." dedi sevinçle. Ben de gidip ona sımsıkı sarıldim. Whatssup sağolsun her gün konuşuyorduk ama senede iki sefer yüz yüze geliyorduk. Ve benim sinavim oldugu için sömestr tatilinde gelememiştik. Özlemiştim işte. Daha sıkı sarıldım ona. Annem beni iktirip "biraz da biz sarılalım" dedi. Ona kötü kötü baktım ama sarılmasına izin verip, gulumsedim. Ben de gul Yengem sarildim. Ardindan hep beraber büyuk evin büyuk salonuna gectik. Eren koltugun kol koyma kısmına oturmuş,bize bakıyordu. Bense irem e. Daha güzel ve tatlı olmuştu sanki.

"Ee nasılsınız?" dedi gül Yengem Bize bakarak. Soruya ben atladım.
" İyiyiz, sınav bitti, rahatladık dedim." İrem kaş göz işareti yapıyordu odaya çıkmak için. Bende ayaklanıp odasına yürümeye başladım. Annemler muhabbete girmişti bile. 'Onun çocuğu olmuş , du kocaya kaçmış, su boşanmış, bu evlenmis.' muhabbetlerine gözümü devirdim.

İremin odasına girince kol çantamı onun yatağına fırlattım. Odası lila rengile dizayn edilmişti ve çok hoştu. O da içeri girince yatağa uzandim. " Ee naber? Dedim ona. Nasıl gidiyo? Dedim.

" Beni boşver de sen nasılsın?" dedi. Her zaman yanımdaydı. Canim benim. Bana soruyu sorarken dolabından sırt çantasına kıyafet koyuyordu.

" Ben de iyiyim." dedim yere bakarak. Konunun değişmesini istediğim için " Napıyosun?" dedim. Kıyafetleri cantaya yerleştirmesini sorarak.
" Bugün hep beraber köye gidip orda kalıcaz" dedi. Bu habere çok sevinmiştim. "Dilara lar ne zaman geliyo?" dedim sonra.
" Onlar yarın sabah burda olacaklar" dedi. Ardindan aramızda garip bir sessizlik oluştu. Gözlerimin içine bakıyordu. Biliyordum. İçimdeki o mutsuz , üzgün kızı görebiliyordu. Ben herkese karşı mutlu, canlı ,hayat dolu kız rolünü oynuyordum. Ama o beni görebiliyordu. Gerçek beni. Ayağa kalkıp ona sarıldım. Ve gözlerimi. Kırpıştırıp, "hadi, Eren lere bakalım,Dilara gelince bol bol ağlaşırız" dedim.

↖↖↖

Evet, şimdi hep beraber yola çıkmıştık. Eren bagajda oturuyordu. Annem, Yengem, irem, ben ve Betül se arka koltukta. Arabaları doblo nun en üst seviyesi olduğu için Eren gayet rahatti. Önde olan Babam ve İsmail amcam da öyle. Biz tıkış tıkış giderken. Ben cama Kafamı yaslamış, Aşık olduğum bu yolları izlerken ne kadar da özlediğimi düşünüyordum buraları. Sonunda köye vardığımızda hızla arabadan inip eve doğru yürümeye başladım. Betül koşmuş, "biz geldik" diye bağırmıştı. Bu çocuk hiç büyümüycek derken ciddiyim. Bütün köyü ayağa kaldırmıştı resmen.
Hızla eve girdim. Hey! O gördügüm Mustafa amcam mıydı?

' Yok, komşunun kızı mustafa allahım yarabbim' dedi iç sesim. O bile dalga geçiyordu benimle. İç sesime göz devirip mustafa amcamın yanına ilerledim gidip ona sarıldım. O da beni kollarına aldı. Mustafa amcam kardeşler arasında en küçük olandı. 32 yaşındaydı. Sarışın ve yeşil gözlüydu. Ve bence içlerinde en çok o yakışıklıydı. Mustafa amcama sarılmam bittiğinde ondan ayrılıp babanneme sarıldım. Eskisi gibi değildi. Yaslanmıştı ama hala güzel gözüküyordu. Şalvarının içinde çok tatlıydı herkes bana babaanneme benzediğimi söylerdi. Güzelliğimi ondan almıştım.Bu yüzden onu bi kat daha seviyordum. Gidip ona sarıldım benden kısa olduğu için eğilmiştim ve beni gerçekten çok özlediğini hissedebiliyordum. Ondan ayrıldım. İki yanağından öptükten sonra dedeme sarıldım.

sevda fırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin