Συγγραφική Σημείωση: Ζηλεύοντας της Wonderwomanforever

166 15 9
                                    

Λοιπόν... όπως σας προϊδεάζει και ο λεπτομερής αλλά ταυτόχρονα λακωνικός μου τίτλος θα κάνω κάτι που έχει κάνει και η συνάδελφος (στα όνειρά μου) WonderWomanforever (αν δολοφόνησα το ψευδωνυμό παρακαλώ να με ενημερώσει κανένας για να μην προβώ στον πλήρη εξεφτυλισμό, λες και θα είναι κάτι καινούριο για μένα)

ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΙΟΤΙ ΠΛΑΤΙΑΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΕΙ

Η συγγραφική σημείωση δημιουργήθηκε με σκοπό να κάνω μερικές διευκρινίσεις σχετικά με την ιστοριούλα μου.

α) Τι τρέχει στα γύφτικα με την ιστορία μου vol1: η επεξήγηση

Όπως ανέφερα και στο τέλος του 2ου κεφαλαίου, η ιστορία αυτή στην ουσία αποτελεί fanficton της σειράς Supernatural. Επειδή είναι λογικό και κατανοητό να μην την έχετε δει όλοι την σειρά (είναι και δέκα σεζόν) θα προσπαθήσω να επεξηγώ όσο περισσότερο μπορώ καταστάσεις που έχουν προηγηθεί. Το πρώτο κεφάλαιο περιγράφει μία εναλλακτική των γεγονότων του επεισοδίου 4.16 ονόματι: On the head of a pin (μακράν το αγαπημένο μου επεισόδιο) και θα συνεχίσει από κει και πέρα κανονικά. Η ροή του τι γίνεται θα είναι ίδια πάνω κάτω με της σειρά, απλά θα προσθέτω σκηνές, θα παραποιώ κάποιες καταστάσεις, θα παραλείπω χαρακτήρες κλπ κλπ.

β) Τι τρέχει στα γύφτικα με την ιστορία μου vol2: πως ξεκίνησε

Πως δηλαδή μου ήρθε η έμπευση και πως πήρα την απόφαση να ξεκινήσω να την γράψω: Σιγά μην σας πω :Ρ.

Είμαι και αστειάτωρας τρομάρα μου.

Είχα ξεκινήσει να βλέπω τη σειρά και όπως ήταν φυσικό, υπερλάτρεψα τον Κασούλη (τα γαλανά τα μάτια τα κάνουν όλα.). Ύστερα κατά τη διάρκεια ενός θερμού καλοκαιριού (δεν ήταν καλοκαίρι, χειμώνας ήταν) είδα ένα όνειρο, πως τα αδέρφια Γουίντσεστερ είχαν και μία αδερφούλα. Και έτσι ξεκίνησαν οι ατελείωτες ώρες σκεφτόμενη την ιστορία και δημιουργώντας διάφορα σενάρια με εκείνη. Το πως πήρα την απόφαση να αρχίζω να τη συγγράφω είναι ένα θαύμα.

γ) Υπευθυνότητα και τυπικότητα του συγγραφέα.

Πρώτον, μην περιμένετε πολλά από εμένα.

Δεύτερον, σας προειδοποιήσω ότι μπορεί και να μην την ολοκληρώσω ποτέ, γιατί βαρεμάρα και τεμπελιά.

Τρίτον, έχω περίπου υπολογίσει ότι το πρώτο μέρος της ιστορίας θα είναι μέχρι το φινάλε της 5ης σεζόν.

Τέταρτον, Πανελλήνιες 2016 (νομίζω τα λέει όλα).

Πέμπτον, θα φάτε τον σαρκασμό με το κουτάλι από εμένα. Είτε αυτοσαρκασμός των υπέρλαμπρων συγγραφικών ικανοτήτων μου, είτε γενικά. Η σαρκασμός μου ξεφυτρώνει σαν τα μανιτάρια.

δ) Χαρακτήρες:

Ντιν: Ο μεγαλύτερος αδερφός των Γουίντσεστερ. Όταν ήταν τεσσάρων η μητέρα του πέθανε σε μία πυρκαγιά που την προκάλεσε ο δαίμονας Αζέϊζελ. Ο πατέρας του από τότε, μεγάλωσε τον ίδιο και τον αδερφό του με σκοπό να πολεμούν το υπερφυσικό (πως τα λέω η άτιμη, πείτε γιατί αυτά κάτι κάνουν, ενώ οι εκθέσεις μου είναι για πέταμα;). Κατά τη διάρκεια των τρισίμιση πρώτων σεζόν έχασε τον πατέρα του, έκανε συμφωνία για να επαναφέρει τον αδερφό στη ζωή (βλέπε πιο κάτω) και του δόθηκε ένας χρόνος ζωής. Ε, μετά πέθανε, πήγε στην κόλαση και στην αρχή της τέταρτης σεζόν τον ζωντάνεψε ο Κάστιελ. Ο λόγος αυτού ''διότι ο θεός το επέλεξε'' (έτσι το λέμε, τώρα θα καταλάβετε αργότερα τι εννοεί ο ποιητής) και επειδή οι άγγελοι χρειάζονται την βοήθειά του στο να σταματήσουν τη δαίμονα Λίλιθ να σπάσει τις 66 σφραγίδες.

Σαμ: Ο μικρότερος αδερφός. Ήταν 6 μηνών όταν η μητέρα του πέθανε. Ο δαίμονας Αζέϊζελ των επέλεξε και του έδωσε να πιει δαιμονικό αίμα, πράγμα που του έδωσε δυνάμεις. Η μητέρα του τον έπιασε την ώρα που το έκανε αυτό και γιαυτό την σκότωσε. Πεθαίνει (τον μαχαιρώνει ένας στην πλάτη επειδή στην ουσία τον είχε φάει η ζήλεια) και ξαναζωντανεύει... Αυτά πάνω κάτω.

ε) Προειδοποιώ ότι θα καεί το ΚΝΣ σας με κάποια από τα ορθογραφικά λάθη που θα δείτε.


Αυτά προς το παρόν =D

(δημοσίευσα δύο κεφάλαια καπάκι και πήρα φόρα τώρα)


Angel's Sacrifice [Supernatural AU][Wattys2016]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora