HEY! ASTAZI AM MAI REUSIT SA MAI POSTEZ UN CAPITOL NOU.
SCUZATI GRESELILE DE ORTOGRAFIE
ASTEPT SA VA SPUNETI PAREREA!
-In 5 minute vom ateriza in aeroportul din New York.
"Off" am zbierat eu, bineinteles ca doar in gand.
Iar dupa ce am aterizat eu si mama ne-am luat bagajele si ne-am dus sa luam un taxi. In tot acest timp eu ma holbam la tot ce se afla in jurul meu. Atata galagie si atatea masini! Nu am vrut sa ma plang mamei pentru ca am observat ca si ea se gandea la acelasi lucru. Am urcat in taxi, iar mama ma intrebat cu o voce blanda:
-Ce parere ai, draga mea?
-E Ok.- nu am vrut sa lungesc, i-am spus un raspuns scurt. Iar ea nu m-a mai intrebat nimic.
Am ajuns in 40 de minute-ceea ce mie mi se pare extrem de mult.
In fata mea se contura o casa. Casa in care voi locui, avea culoare de un alb murdar, iar usa era din lemn. Avea multe geamuri, era o casa mica dar era pe doua nivele. Mie imi convenea pentru ca eram doar eu si mama asa ca ne ajungea. Cum ati observat tata nu mai este printre noi. A murit cand aveam eu 4 ani, asa ca nu imi mai amintesc aproape nimic de el si acest lucru ma face sa sufar mai putin. Dar nu este la fel si pentru mama. Cand o intreb despre tata ea se panicheaza si schimba subiectul. Asa ca nu am mai deschis niciodata subiectul. Cum spuneam, am intrat in casa. Era foarte luminoasa, stil rustic; am observat ca toate usile erau din lemn, iar geamurile de moda veche. In dreapta mea se gasea o canapea, iar in fata ei era un televizor si o masuta de cafea. Tot la parter se gasea bucataria. La al doilea etaj se afla baia si 2 camere, am intrat in camera mea. Acolo se afla un tablou foarte mare si mi se parea si foarte vechi. NU m-am uitat foarte mult prin ea-era o camera normala- pentru ca eram foarte obosita. Am lasa geanta sa imi cada de pe umar si m-am intins pe pat. Era asa de confortabil si in cateva momente am adormit.
URMATORUL CAPITOL O SA INCERC SA IL POSTEZ SAPTAMANA VIITOARE SAU CHIAR AZI. DAR NU PROMIT, PENTRU CA SAPTAMANA ASTA O SA DAU TEZA LA MATE :(.
SPER CA V-A PLACUT!! :)
CITEȘTI
Dragostea LOR...
VampireSofia, o fata de 15 ani,pleaca din orasul ei natal, Savannah la un alt oras mult mai mare unde lucrurile ciudate se gasesc la tot pasul: multe crime in care vinovatul nu este de gasit; multe strazi infricosatoare; dar si secrete adanc ingropate , ac...