.... am vazut ca omul acela era Kate si ea disparu;am simtit cum cineva imi pune mana la gura si am ramas fara aer si am lesinat.
M-am trezit cu o durere mare de cap. Eram la mine in pat.Era deja ora 20:00.
Nu eram sigura daca a fost doar un vis sau nu. Asa ca m-am dus la tablou, care era asezat la locul lui. L-ma dat la oparte si da, acolo chiar era un buton. Nu am mai vrut sa il apas acum, sau vreodata. Cred ca mama a juns acasa si m a gandesc ca a intrat la mine in camera si a vazut ca dorm asa ca nu ma mai deranjat cu amanuntele de gemul "Hey Sofi, am ajuns acasa!". Eram bucuroasa ca ea nu a vrut sa ma trezeasca pentru ca ar fi intrat in panica cand ar fi vazut ca nu ma trezesc si nu aveam chef sa imi puna sute de intrebari la care nici eu nu le stiam raspunsul, dar acum am de gand sa il aflu.
Am sunat-o pe Kate. Ea mi-a raspun foarte repede. Parca astepta sa o sun.
-Salut! Am nevoie de explicatii. -am spus eu cu o voce rece, dar intr-un fel eram fericita ca nu i s-a intamplat nimic.
-Salut! Stiu ca nu ai uitat ce ai vazut si ca ai multe intrebari. Dar trebuie sa astepti pana maine, dupa scoala. Eu maine nu o sa vin la scoala Deci ne vedem dupa scoala in parcul de langa scoala. O sa fie si alti oameni pe care ii cunosti.
-Bine. Pa. -si i-am inchis telefonul in nas, fara sa ascult daca mai avea ceva de zis, dar mergeam pe miza ca daca ar fi vrut sa imi spuna ceva importat ar fi facut-o pana acum.
Eram asa de speriata si confuza.
M-am urcat in pat si am intrat sub patura moale si am inceput sa ma gandesc la multe lucruri. Incepand de la ceea ce s-a intamplat azi si ajungand la teoriile vietii. Sau chiar si la conspiratii. Nici nu stiu cat timp a trecut si cum am reusit, dar intr-un sfarsit am adormit.
M-am rezit la 7:00. Asa ca am avut timp berechet. M-am dus sa fac un dus mi-am facut un machiaj simplu. M-am dus la dulapul meu si mi-am scos cateva haine. Printre care o bluza alba si larga pe care este desenata o fata; niste perechi de blugi stramti si niste conversi albi. Mi-am pus geanta pe umar si am iesit din casa.
La scoala nu era nimic diferit. Am vazut-o trecand pe Kary pe hol cu o gramada de lingusitori si fete si baieti. Cred ca ea nu m-a vazut pentru ca nu a schitat nici un gest. Cum am crezut, nici Shane nu era la scoala. Dar l-am vazut pe Mike. Si cred ca venea spre mine. STAI! CE?? Nu se putea intampla asta! :X Am incercat sa imi aranjez parul, dar fara ca el sa creada ca sunt disperata dupa el:
-Haide; nu putem vorbi aici! Am vorbit cu porfesoara de la urmatoarea ora sa te lase sa pleci pentru ca ai o problema de familie. Haide, plecam. -mi-a spus el din mers.
-Acum? Esti nebun? Nu plec cu un necunoscut de la scoala.
- Sunt un prieten de al lui Kate si Shane. Ei mi-au zis sa vi mai repede si ca avem multe de dicutat si nu poti veni dupa ore. Este prea tarziu. - a spus el; iar eu m-am lasat dusa de val si am acceptat sa merg cu el; chiar daca eram sigura ca am sa fac o prostie.
Dupa 7 minute de mers am ajuns in parc. Pe o banga se alfa Shane cu Kate. Aveau amandoi fetele palide. Mike m-a dus pana la banca:
-Mda, Kate. Ai avut dreptate nu a vrut sa accepte; dar am convins-o. - a spus el, iar la ultima propozitie i-a facut cu ochiul lui Kate.
-Ce se intampla aici? -am spus eu cu o voce ca a inceput sa tremure.
- Mike, spune-i tu. Pentru tine are o atractie mai intensa. - a spus Shane, iar eu am inceput sa rosesc.
- Uite. Nu ai voie sa spui la nimeni. Da?
-Am inteles; doar vreau sa stiu ce se intampla si ce a cautat ieri Kate la mine in casa si de ce aveam o rana mare la gat? -am spus eu.
-Uite. Noi suntem vampiri. Iar inainte sa ma contrazici sau sa spui orice fel de aberatii, lasa-ma sa termin. Deci, suntem vampiri, iar noi suntem mai numerosi de cat oamenii in New York. Eu sunt primul transformat de aici, de o data cu Shane in 1945. Noi sumntem frati si am fost transformati la varsta de 18 ani. Iar, casa ta a fost a noastra acum multa vreme. Dar pentru ca parintii nostrii au murit in al doilea razboi mondial si noi nu am mai avut nevoie de casa, pentru ca noi nu dormim; iar atuci am scos-o la vanzare. Si mai vemim atunci cand vrem sa transormam un om in vampir. Asa cum s-a intamplat cu Kate aseara. - nu a mai spus nimic, iar in parc s-a asternut o liniste de mormant. Eu eram ingrozita si am facut un pas in spate, iar Kate mi-a vazut reactia si mi-a spus:
-Sofi; imi pare rau. Nu am vrut sa afli, dar m-ai vazut si nu am mai putut face nimic. Acum.esti unul dintre putinii oameni care stiu acest secret. De aceea nu trebuie sa mai afle nimeni.- a spus Kate. Eu eram ingrozita si am observat ca nu am spus nimic cat timp a povestit Mike.
Am fost atat de socata in cat am inceput sa alerg pana acasa. Am auzit cum toata lumea a inceput sa strige dupa mine, dar nu au fugit dupa mine; cred ca s-au gandit ca as deveni mult mai speriata.
Am ajuns acasa si i-am zis la mama ca am venit pentru ca imi era un pic rau. M-am dus in camera si de nervi mi-am luat telefonul in mana, am dat tabloul la o parte si am apasat pe butonul secret. Am urcat scarile si m-am trantit pe canapea. Nu stiu de ce am facut asta, dar asta m-a facut sa ma simt mai bine. Si am adormit....
ATAT AM REUSIT SA FAC PANA ACUM! :)
SCUZATI GRESELILE DE ORTOGRAFIE.
URMATORUL CAPITOL O SA IL PUN JOI SAU VINERI. :D
SPOR LA INVATAT PENTRU TEZE!!
CITEȘTI
Dragostea LOR...
VampireSofia, o fata de 15 ani,pleaca din orasul ei natal, Savannah la un alt oras mult mai mare unde lucrurile ciudate se gasesc la tot pasul: multe crime in care vinovatul nu este de gasit; multe strazi infricosatoare; dar si secrete adanc ingropate , ac...