In urmatoarele zile nu am mai prea vorbit cu Shane. Doar cu Mike, putin.
Ei mi-au spus ca nu mai vor sa mai mearga la scoala mea. Si eu am fost de acord cu ei. Adica imi pot imagina cat de greu era pentru un vampir sa faca niste clase de 100 de ori. Cred ca foarte plictisitor.
Mama a venit acasa si acum era dimineata; dimineata in care trebuia sa merg la scoala....LUNI.
Mi-am facut rutina obisnuita de dimineata: dus, spalat pe dinti, parul pe care l-am lasat sa fie ondulat. Mi-am luat niste haine dragute: o fustita scurta si niste golanti care erau foarte draguti si o bluza larga; mi-am luat geanta pe umar si am iesit din casa. M-am dus spre scoala, dar am vazut ca mai am 15 minute pana sa ne lase sa intram. Asa ca m-am dus la cafeneaua de pe colt. Am intrat inauntru si m-am dus la chelner.
Cafeneaua era aproape goala. Cateva persoane pe aici si pe acolo. Nimeni interesant.
Dupa cinci minute in cafenea a intrat cam 5 pusti de a 9-a. Erau trei baieti si doua fete. M-am uitat la unul dintre ei. Avea parul negru si ochii aurii. Spre galben in unele locuri. Erau foarte draguti. Avea 1,75; si era destul de bine facut. M-am tot uitat la el, si-a intors privirea si eu m-am panicat. Nu am vrut sa vada ca ma holbez la el. Mi-am dus privirea spre cafeaua mea. Cred ca am rosit un pic, dar nu mi-am ridicat privirea de acolo. Am inceput sa ascult converatia lor.
-Bine, am ajuns la o scoala noua. Trebuie sa ne facem un renume bun. Nu vreau sa faceti nimic prostesc. Da, Alex? - a spus cel mai innalt dintre ei.
Mi-am ridicat intre timp privirea si am vazut ca cel mai inalt o tinea de talie pe una dintre fete. Amandoua fetele erau blonde. Stateau in bratele lui cel care a vorbit si lui Alex. Pentru ca atunci cand a terminat propozitita, cel mai inalt s-a uitat la Alex in timp ce i-a spus numele.
Eram intr-un fel fericita pentru ca baiatul cu ochii aurii nu avea nici o fata langa el.
-Mda, am inteles Robert. Gata cu bataile. Doar daca este nevoie! :)) - i-a spus Alex lui Robert.
Robert i-a aruncat o privire de gheata in care ii spunea sa termine cu prostiile. Intre timp am observat ca fata de langa Alex avea o cicatrice destul de mare pe frunte.
-Trebuie sa luati note acceptabile. Nu vreau sa aud lucruri rele. Macar in prima saptamana. Mda, Oliver?
-Bine. - a spus Oliver.
M-am uitat la ceas si am vazut ca mai aveam cinci minute . Am iesit in graba fara sa ma uit la masa lor. Imi era prea frica. Am iesit si m-am indreptat spre scoala, cu gandul la Oliver.
~Din perspectiva lui Oliver~
Mda...ne-am mutat din nou. Nu pot sa spun ca e rau. Orasul e destul de bun pana acum. Luna este minunata aici, la fel si cerul. Sper ca nu o sa mai fim nevoiti sa ne mutam. Ar fi mai bine asa.
In fine. Inainte de a merge la scoala ne-am intalnit la o cafenea cu baietii...si fetele lor, pentru "instruire". In fine...am intrat in cafenea si am fazut o fata. Statea acolo si si-a ridicat privirea cand a vazut ca intram. S-a uitat la mine, m-am prefacut ca nu am vazut-o. M-am asezat pe un scaun si mi-a intors privirea spre ea si ea s-a uitat repede la cana ei cu cafea.
Dupa cateva minute scurte s-a ridicat grabita si a plecat. Cred ca se ducea la scoala, asa ca pot spune ca i-am urmat exemplul dupa cateva secunde.
-Deci sa nu uitati ce v-am spus! -ne-a zis Robert
-Da. -am spus restul in cor; cu o voce plictisita.
Am plecat si ne-am intraptat spre scoala. Nu am mai vazut-o pe acea fata. Mi se pare ca mi-ar fi o buna prietena.
Am ajuns la scoala si ne-am dus toti 5 la director sa ne luam orarele si unele sfaturi plictisitoare, pe care le aud la tot pasul.
Am intrat in clasa -aveam prima ora engleza- si acolo am vazut pe cineva...hopaaa! Era chiar fata aceea. S-a albit la fata cand m-a vazut. Mi s-a parut amuzant! :))))
~Din perspectiva lui Sofi~
Doamneeee! Nu poate fi adevarat. Toti cinci au picat exact in clasa mea -de parca nu am fi deja 20- si cred ca mi-a cazut fata cand i-am vazut.
-Buna ziua! - i-a zis Robert profesoarei. Imi pare rau ca nu am ajuns la timp. Suntem noii elevi. Ne pare bine de cunostinta.
-Buna, buna. Nu ma supar, dar sa nu se mai repete. Puteti sa va asezati in bancile din spate. -le-a zis profesoara.
Dupa ce profa a zis acest lucru mi-am dat seama ca acele "banci din spate" erau chiar in spatele meu.
Mda..ce frumos.
Nu au mai spus nimic. S-au asezat in spate si am auzit cateva susoteli, iar profesoara ca continuat ora ei plictisitoare....
Dupa ce s-a sunat am iesit in curte. Aveam nevoie de aer sa imi pun cat de cat ordine in ganduri. Cu Shane, cu Mike. Imi venea sa plec si sa nu mai aud de ei. Dar din pacate il iubeam pe Shane. Si la Mike chiar tineam. Asa ca mi-am scos telefonul din buzunar si i-am trimis un mesaj lui Shane:
"NE VEDEM LA MINE DUPA ORE." -sper ca din aceste cuvinte si-a dat seama ca nu mai sunt suparata pe el. Si sper ca nici el pe mine, pentru ca pana la urma amandoi am gresit rau de tot.
*
Eram in camera mea si asteptam sa isi faca Shane aparitia. Trebuia sa vorbesc cu el. Simteam nevoia sa fac asta.
In cateva momente isi facu simtita aparenta:
-Salut...- mi-a spus el.
-Ar cam trebui sa vorbim. In primul rand...mai suntem suparati unul pe altul?
-Nu...nu cred. Mike s-a dus sa o viziteze pe Kate pentru doua saptamani. Asa ca...
A venit langa mine si m-a sarutat. A devenit in cateva clipe un sarut fierbinte. I-am muscat buza inferioara
si doua picaturi de sange au inceput sa curga, dar rana lui s-a vindecat.
Ne-am desprins din sarut si m-am uitat in ochii lui.
-Asta inseamna ca suntem iar impreuna.
-Te iubesc. Ce crezi ca inseamna asta?
I-am zambit si l-am imbratisat.
-Si eu te iubesc.
SCUZATI GRESELILE DE ORTOGRAFIE.
ASTEPT PARERILE VOASTE, VA ROG! :D
STIU CA NU AM MAI POSTAT DE MULT, DAR CU SCOALA ASTA... AM SA INCERC SA POSTEZ CAT MAI REPEDE POSIBIL! :)
SA AVETI O ZI MINUNATA!!! :*
CITEȘTI
Dragostea LOR...
VampireSofia, o fata de 15 ani,pleaca din orasul ei natal, Savannah la un alt oras mult mai mare unde lucrurile ciudate se gasesc la tot pasul: multe crime in care vinovatul nu este de gasit; multe strazi infricosatoare; dar si secrete adanc ingropate , ac...