~Capitoluk XI~

152 6 0
                                    

Mama statea in tocul usii si fierbea de furie. "Am belit-oooo. Sunt sigura ca ne-a vazut sarutandu-ne. Nici nu vreau sa stiu cum o sa rectioaneze. Si de ce mai sunt in bratele lui Shane???" M-am indepartat un pic de Shane in timp ce ea a spus:

- Intrati.

Eu am stat acolo, inghetata si ma asteptam la ce este mai rau. Mai ales ca de cand ne-am mutat nu am mai fost deloc apropiata de mama. Si simt ca si ea o sa imi spuna asta.

Shane s-a indreptat spre usa, dar eu inca stateam acolo, pana cand mama m-a "trezit" din visat:

-ACUM! - a spus ea cu un ton aspru.

M-am conformat, intrand in casa.

Ne-am asezat la masa. Eu m-am pus de partea cu Shane. Mama de cealalta parte. Se uita suspicios la noi.

-Buna seara, domnisoara. La ora asta se vine pe acasa?? Si inca cu un baiat.Cum te numesti?

-Shane.

-Un iubit de care eu numai acuma aflu. Cum ti se pare?

-Sucati-am doamna. Este vina mea. Ar fi trebuit sa o intreb pe Sofi daca nu pot sa vin sa va cunosc. -a spus Shane.

-Nu este vina ta baiete. Dar ea este pe a 9-a si nu cred ca are voie de la varsta asta frageda sa aiba o relatie

atat de intensa si serioasa, iar eu sa nu stiu.-s-a intros total catre mine. De parca nu mai era nimeni in casa; si mi-a zis. Inainte imi spuneai tot despre tine; despre viata ta. Ce sa intamplat?

-Mama...il iubesc pe Shane. Cred ca nu e nevoie sa stii mai mult. -am raspuns eu.

-Ooo. Ba da este nevoie. - s-a intors catre Shane. Sper ca fata mea nu a facut-o cu un golan.

-Mama...- am spus eu rusinata de sitoatie.

-Nu, doamna. Am avut mare grija de ea. Si nu m-as folosi de ea. O iubesc.

-Asa sper si eu. Si uita-te la tine. Esti uda pana la piele Sofia!! Si pe langa asta...nu stiti ce vi se poate intampla la ora asta pe strazi??

-Ba da mama....-am murmurat eu.

-Ok..Sofi stiu ca m-am enervat, dar trebuia sa iau niste masuri de precautie. Nu inteleg unde iti sta mintea. Nu ai mai vorbit nimic cu mine de cand ne-am mutat...

A fost un moment imens de tacere.

Dupa care mama a spus:

-Am sa va las sa va intalniti. Dar va trebui sa nu mai veniti la ora asta acasa. La ora 23 vreau ca fata mea sa fie in casa. Da Shane?

-Asa am sa fac.

-Foarte bine. Si sunt cu ochii pe voi.

Fata mea are doar 15 ani, deci sa ai grija cu ea.

-Aproape 16. -am spus eu.

-O sa am mare grija. - a spus Shane.

-Bine. Acum poti pleca.

-La revedere! - a spus Shane.

El si-a inclinat capul in semn de

salut in fata mea si a iesit din casa.

-Eu ma duc sus. - am spus eu in timp ce urcam pe scari.

Eram sigura ca o sa spuna ceva de genul "o sa vorbim noi mai in colo despre asta" , dar ea nu a spus nimic. Asa ca am profitat de ocazie si m-am grabit sa ajung in camera mea inainte sa isi schimbe parerea.

Am intrat in camera si am ramas socata cand l-am fazut pe Shane pe patul meu. MI-a zambit.

-Nu a fost chiar asa de rau... - a spus el.

Dragostea LOR...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum