~Capitolul XIII~

132 10 7
                                    

-Sofi...trezeste-te.-ii auzeam vocea lui Shane.

Imi era asa de somn in cat nu am vrut sa imi deschid ochii. Stiam ca e el. Stiam ca sunt in siguranta. Am simtit ceva pe fata mea, erau mainile lui reci care imi mangaiau fata. Degetele sale se jucau cu parul meu. Trebuia sa ii vad fata, trebuia sa il imbratisez, asa ca mi-am deschis incet ochii. O lumina calda intra de la fereastra in camera mea. Am vrut sa imi inchi ochii pentru ca ma deranja lumina, dar l-am vazut. Era langa patul meu, cu parul lui neingrijit si ochii negrii, mereu grijulii. M-am ridicat si l-am imbratisat. A parut surprins, dar in cateva secunde s-a comformat si m-a strans la peptul lui.

Dupa cateva secunde mi-am ridicat privirea, iar ochii nostrii s-au intalnit.

~Din perspectiva lui Shane~

M-am dus in camera ei. Dormea ca un inger..nu as fi vrut sa o trezesc, dar timpul nu este crutator. M-am dus langa patul ei si mi-am dus mana pe obrazul ei cald. Era atat de multa viata in ea. As fi dat orice sa pot imbatranii langa ea, cu ea. Sa fim mereu unul langa celalat. Imi este frica ca ea nu o sa mai vrea sa fie cu mine, pentru ca o sa imi spuna ca ea va fi batrana si eu inca tanar. Ca ea o sa moara, dar eu nu.Poate o sa ma roage sa o transform, dar eu am sa ii spun ca este mereu frumoasa si ca viata ei este cea mai importanta. Ca voi fi mereu langa ea.

Fata ei era asa de perfecta, parul ei care ii statea dezastruos era adorabil.

Si-a deschis ochii, se ridica repede din pat.

Vine si ma imbratiseaza, eu sunt surprins, dar o imbratisez inapoi. O pup pe frunte.

-Haide. E mercuri, te conduc la scoala?

-Mmmm. Da. Sunt gata in zece minute. Fa ce vrei! -mi-a spus ea.

-Bine.

Am sarutat-o scurt si am lasat-o sa se duca sa se pregateasca.

S-a dus la baie si a inchis usa dupa ea. Dupa cateva secunde m-am facut "disparut" in camera secreta.

*

*

*

~Din perspectiva lui Sofi~

Off. Parul imi sta oribil. Si mai este si incapatanat, jumatate imi sta ondulat, iar cealalta parte este dreapta.

Dupa ce am facut un dus rapid, sunt deja treaza 90 la suta.

Dupa ce mi-am aranjat parul sa fie cat se poate de ok am iesit din baie si mi-am deschis dulapul. Aveam halatul crem si pufos pe mine.

M-am uitat prin dulap si mi-au sarit in ochi niste colorati si o bluza crem lunga si simpla. In picioare mi-am luat niste papuci verzi cu alb.

Dupa ce mi-am intins parul cu placa, el statea drept in ambele parti. M-am dat cu parfumul meu preferat, care era destul de dulce.

Mi-am facut rapid ghiozdanul si mi l-am aruncat pe umar.

Am deschis usa si in fata mea a aparut Shane.

-Ne vedem in fata usii. Da?

-Îhî.

Am coborat jos si am strigat dupa mama, dar ea nu era in casa. Era absenta din viata mea cum era mereu.

M-am dus si am infulecat niste cereale care erau deja facute de catre mama, mi-am pus un mar in ghiozdan si o sticla cu apa si am iesit pe usa.

Acolo era Shane. Exact cum a spus.

-Stai. Tu stiai ca mama nu era acasa. Atunci de ce nu ai venit cu mine?

-Isteata si atenta....Hmm de aceea te iubesc. - mi-a spus el.

Dragostea LOR...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum