Am fost trezita de o bataie in geamul meu.
M-am ridicat din pat si m-am dus ca un zombi pana la geam. Atunci cand am ajuns acolo, am simtit ca un pahar cu apa este azvarlit spre mine si m-am simtit ca si cum as fi suta la suta treaza. In geam se gasea o figura familiara. Par saten, ochi verzi; inalt; in spatele geamului meu se gasea chiar Mike; care statea pe pervaz. M-am uitat la el intrebator, iar el mi-a facut semn sa ii deschid geamul ca sa poata intra. M-am candit cateva secunde si mi-am dat seama ca daca nu ii deschid eu va intra singur si o sa fie si nervos. Asa ca am deschis geamult cu atentie si l-am lasat sa intre.
-Mersi, pentru ca m-ai lasat sa intru. - mi-a spus el.
-Mda. Ce vrei?
Si nu m-a lasat sa termin pentru ca am avazut cum se apropie de mine. Si mi-a soptit la ureche:
-Nu am venit sa iti fac rau. Nu mai fi asa de incordata. - si atunci m-a sarutat pe orbraz. Chiar daca era doar pe obraz, va spun sincer; a fost cel mai tare sarut pe obraz pe care l-am avut vreodata.
-Acum ca te-am imbunat; haide sa vorbim. Si o sa iti promit ca nu vorbim despre vampiri numai daca vrei tu. Poti sa ma intrebi tot ce vrei.
-De ce ai transformat-o pe Kate?
-Nu eu am facut-o. Ci Shane. Si pentru ca o iubea si ea stia despre vampiri. Iar de multe ori atunci cand un vampir este indragostit de un om; el vrea sa o transforme ca sa o poata avea pe vecie.
-Bine. Si ce puteti voi sa faceti?
-Pai am o forta foarte mare; de exemplu pot sa sar din curte pana la pervazul de la geamul tau. - si mi-a facut cu ochiul. Putem sa citim ganduri, dar nu chiar pentru acel moment, ci in general la ce se gandeste cineva. Avem o viteza mai mare de cat iti poti imagina. Gandim mult mai repede, dar multi vampiri noi nu se gandesc in anumite cazuri: atunci cand vad sange.
-Si eu la ce ma gandesc in majoritatea timpului? - l-am intrebat eu.
-La o iubire perfecta. - iar dupa ce a spus aceste lucruri nu am mai stiu ce sa spun. Mi se parea ca exact asa era. Iar el s-a apropiat incet de mine si i-am simtit respiratia in fata mea, buzele lui rosii ma atrageau ca si cand as fi fost in mainile lui. Si-a lipit buzele reci de ale mele si a inceput sa ma sarute. Am simtit cum fluturasii din stomacul meu se simt mai intens si mai multi. Eu am fost cea care s-a desprins prima. M-am uitat in ochii lui verzi si doar intr-o clipa a..... a disparut.
A inceput sa imi sune telefonul. Cine putea sa fie si de data asta. Am raspuns si o voce cunoscuta mi-a spus.
-Sunt Shane. Trebuie sa iti marturisesc ceva. Stiu ca e tarziu dar vin eu la tine acasa sau ne vedem in parcul de langa tine?
-In parc. 5 minute. Ne vedem acolo. -i-am spus eu.
Ce putea sa fie oare? M-am imbracat repede in ceva comod si am iesit din casa, dar avand grija sa nu fac nici un zgomot. Am iesit din casa si am.inceput sa alerg pana in parc. El era acolo in picioare sub un copac. Astepta.
-Salut! - mi-a spus el.
-Salut.
-Vreau sa iti spun ceva... stiu ca simiti ceva pentru Mike. Pot simtii asta. Dar stiu ca simiti ceva si pentru mine. - mi-a spus el si apoi s-a oprit cateva secunde si chiar asa era. Aveam sentimente pentru el. Nu stiu de cand sau cum, dar asa era. Era asa de dragut, dar ce tot spun eu aici? El este cu Kate. M-am despartit de Kate ieri. Si am vrut sa iti spun..... ca, ca te iubesc!
Salut! Cum am mai spus nu ma pot abtine. Asa ca am mai facut un capitol. Stiu ca este scurt, dar pana vineri am sa mai pun unul, sau poate chiar doua. Sper ca v-a placut si va astept parerile!
CITEȘTI
Dragostea LOR...
VampireSofia, o fata de 15 ani,pleaca din orasul ei natal, Savannah la un alt oras mult mai mare unde lucrurile ciudate se gasesc la tot pasul: multe crime in care vinovatul nu este de gasit; multe strazi infricosatoare; dar si secrete adanc ingropate , ac...