~Capitolul X~

168 7 1
                                    

Am inceput sa vorbim despre tot felul de lucruri, dar dupa aceea Shane a venit cu o idee draguta.

-Vrei sa mergem in parc?- m-a intrebat Shane.

-Sigur...cred.

Afara incepea sa fie frig, iar eu stiam ca intunericul va veni intr-un timp scurt.

Mi-am luat o geaca mai groasa si am iesit din casa...pe geam. :))

Eram pe o strada pustie.

-Doar nu iti este frica...nu? - m-a intrebat el.

-Nu...de ce mi-ar fi. Te am pe tine aici cu mine.

M-a imbratisat si m-a strans la pieptul lui. M-a pupat pe crestet.

-Haide, sa mergem. Nu vreau sa patesti ceva.

Dupa cateva minute am ajuns in parc. Nu era nimeni acolo. Vantul a inceput sa bata usor printre frunzele copacilor. Ne-am asezat pe o banca si m-am pus in bratele lui Shane.

-Esti asa de frumoasa. Ochii tai verzi sunt minunati. - mi-a spus el.

Mi-am adus aminte fara sa vreau de ochii verzi ai lui Mike.Da... aceea erau ochi frumosi. Dar mi-am luat gandul de la el si m-am focusat pe - cum imi place mie sa zic- subiectul SHANE.

Cred ca m-am rosit de la cuvintele lui, pentru ca a inceput sa imi zambeasca...un zambet tamp. Am chicotit.

-Mersi! -i-am spus eu in timp ce l-am sarutat pe obraz.

Vantul a inceput sa bata cu o putere destul de mare. M-am cuibarit in bratele lui Shane si mai mult.

La piciorul bancii noastre a inceput sa fosneasca ceva. M-am uitat in jos si am vazut mai multe hartii. Era un ziar. L-am ridicat si am vazut ca era foarte vechi.

Pe el scria cu litere foarte mari:

"MISTERUL A FOST ELUCIDAT!"

Era un titlu captivant. M-am uitat la Shane care a inceput sa se strambe.

-Nu ar trebui sa te uiti la el. Este un ziar...care as putea spune ca a fost uitat. Nu stiu de ce mai exista. L-ar fi putut gasi oricine.

Nu l-am ascultat si am inceput sa citesc.

"Pentru oameni morti in masa, cu cadavrele secate de sange s-au gasit vinovatii. O specie de fiinte:Vampirii."

A trebuit sa ma opresc. Mi s-a facut greata si in capul meu dainuiau sute de intrebari. Shane stia ca asta se va intampla.

Am insfacat ziarul si am inceout sa sorb fiecare cuvant care erau greu de citit, vizibil trecute prin timpul care nu iarta pe nimeni. Nici macar pe un amarat de ziar.

"Da, este adevarat miturile vechi s-au adeverit. Trebuie sa ii oprim. O sa ne omoare prietenii, familia , iar apoi pe noi. Sunt foarte periculosi.

Dar trebuie sa stiti si alte amanunte. Nu doar ca vampirii exista, dar varcolacii si vrajitoarele sunt la fiecare colt. Nimeni nu isi poate da seama cum nu am obsrevat nimic in acest timp. Totul se intampla sub ochii nostrii.

Trebuie sa ii distrugem. Nu stim inca sigur daca ii depasim numeric, dar stim ca puterea nostra este mica in comparatie cu a lor daca suntem singuri. Trebuie sa ne unim sa creeam arme cu care sa ne putem apara.

Sunt cele mai feroce specii care au exista....."

Mi-a intros privirea spre Shane. Era mai mult de cat destul tot ce am citit. Am impaturit ziarul si l-am indesat in geanta.

Shane statea langa mine evitand sa ne intalnim privirea. Ochii lui emanau tristete. Fata lui era sumbra, nu exprima nimic. O lacrima i-a cazut pe obraz.

Dragostea LOR...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum