~Capitolul XIV~

134 12 5
                                    

-Varcolac..

Am stat o secunda ca sa analizez. 

Varcolac, nu este vampir. Uraste vampirii, il uraste pe Shane.  

Nu imi poate face mult rau, dar ii poate face lui Shane. Eram suparata pe el pentru ca a trebuit sa scot chestia asta de la el. As fi vrut  

sa imi spuna din propria lui initiativa. 

-De ce nu mi-ai spus? -l-am intrebat. 

-Pentru ca nu am vrut sa ma vezi ca pe un ciudat sau sa te sperii.  

-O sa ii faci rau lui Shane? 

-Nu. Nu am de ce. Dar, daca o sa iti faca ceva tie...o sa am un motiv. 

-Oliver...Shane ma iubeste si si eu pe el. 

-Asta inseamna ca vrea sa te transforme ca sa puteti fi mereu impreuna. 

-Ba nu. Lui ii place viata. Chiar daca l-as ruga sa ma transforme nu ar face asa ceva. 

-Si atunci pe Kate cum a transformat-o? Sa lăudat cat de mult o iubeste. A omorat-o Sofi.

Nu am mai avut ce sa ii spun. Ma simteam foarte neajutorata. Nu mai stiam ce sa ii spun lui Oliver ca sa ii schimb parerea de Shane.  

El este varcolac si Shane vampir...poate ca va trebui sa traiesc cu ideea ca ei nu se suporta. Ca cel mai bun prieten la meu si iubitul meu..nu se suporta. 

-Vreau sa imi promiti ca nu vei spune la nimeni. 

-Promit. Si ceilalti sunt la fel, ca si tine? 

-Da. Toti. Suntem o haita, o familie. Esti o persoana speciala pentru mine, am incredere in tine.Am sa te apar de oricine vrea sa iti faca rau. Chiar si daca sunt nobili, ii urasc pe tipii aia. Se cred buricul pamantului. 

-Sa nu faci vre-o prostie.  

M-am ridicat pe varfuri si i-am dat un bobarnac. El m-a luat in brate si am inceput sa radem.  

Am ajuns in statia de autobuz, iar el a sosit repede. 

In autobuz era cald si bine. Ne-am asezat in spatele soferului; usile s-au inchis si ne-am pus in miscare. 

-Ce stii despre vampiri? -am intrebat eu. 

-Pai..ei stiu sa faca multe lucruri, dar pe majoritatea le stii deja de la Shane si de la Make. 

-Il stii pe Make?? 

-Da. Este unul dintre vampirii care nu a omorat varcolaci si il respect pentru asta. 

-Dar Shane. El a omorat? 

El si-a lasat privirea sa cada. A devenit trist si daca nu ma insel i-am vazut ochii sclipind din cauza lacrimilor. Cred ca am atins un subiect sensibil. 

-Nu prea vreau sa vorbesc despre asta cu iubita lui. 

-Oliver. Poti avea incredere in mine. -i-am luat mana in a mea. Era asa de calda.  

-Mama. Shane a omorat-o pe mama. 

Eram asa de suparata pe Shane. L-am luat pe Oliver in brate si l-am sarutat pe obraz. Obrajii ii fierbeau si cred ca era de durere, de suparare, de neputinta. 

Si-a ridicat privirea si s-a uitat adanc in ochii mei. Avea acea caldura iubitoare. Ne-am apropiat unul de celalalt. 

Nu am putut rezista, simteam ca merg in vid. Trebuia sa ma opresc, dar era asa de cald asa de iubitor, imi placea. 

NU m-am oprit. Eram asa de aproape unul de celalalt. Mi-am inchis ochii si l-am sarutat. Trebuia sa ma opresc, dar era asa de bine. Ma simteam libera.  

Dragostea LOR...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum