~Capitolul VII~

218 6 1
                                    

HEY. STIU CA ATI ASTEPTAT ACEST CAPITOL DE CEVA VREME. ASA CA M-AM HOTARAT SA VA LAS IN SUSPANS..UN PIC.

BINE, BINE...NU AM AVUT TIMP SI MAI ALES CA ACEST CAPITOL VREAU SA FIE CAT SE POATE DE DRAGUT. ASA CA SPOR LA CITIT! :)

-Il aleg pe Shane! -am strigat eu. In urmatorul moment Mike disprau .

Eram asa de trista pentru el. Il iubesc, dar nu stiu...NU STIU. Shane mai era acolo. Se uita la mine. Cu blandete. Cred ca a intuit ca nu imi era doar MILA de Mike, eu chiar il iubeam, dar cred ca Shane este omul -vamprul- care mi se potriveste in aceste momente. Shane stia ca il iubesc si pe Mike, iar asta il durea extrem de tare. Dar s-a apropoat de mine; am cezut ca o sa ma sarute, dar el ma pupa pe frunte, iar dupa aceea se uita adanc in ochii mei si am simtit cum ma pierd in ochii lui. Simteam ca nu vad pe nimeni, ca suntem singurii oameni -respectiv vampir- de pe pamant. Ochii lui negrii erau cateaodata greu de descifrat, dar acum sunt sigura ce emanau...IUBIRE.

-Te iubesc. - mi-a soptit el. Haide se te duc acasa.

M-a luat in bratele lui puternice si in cateva clipe eram in fata casei mele. Se opri si a venit mai aproape de mine. O lacrima imi alunega pe obrazul fierbinte. Nu stiam daca este de bucurie pentru Shane sau de tristete pentru Mike. Cred ca era un pic din ambele. El si-a dus mana la fata mea si mi-a sters lacrima.

-Nu plange...stiu ca il iubesti. - mi-a spus el. O simt. Dar simt ca ma iubesti si pe mine.

-Shane...nu imi este suta la suta clar pe cine iubesc mai mult. Dar in aceste momente am nevoie de tine si de iubirea ta. - am spus eu.

Nu mai plangeam. Aveam vocea plina de sinceritate. Am spus aceste cuvinte din suflet.

In urmatorul moment el ma saruta. A fost un sarut lung si fierbinte. Am simtit fiecare miscare pe care o face. Sarutul s-a terminat, iar el ma tinea in bratele lui. Am simtit cum nu trebuie sa imi fie frica de nimeni si de nimic, am simtit siguranta, protectie.

-Trebuie sa dormi. -mi-a spus el.

M-a luat in brate si a inceput sa alerge cu viteza lui de vampir. Nu stiu ce s-a mai intamplat pentru ca am inchis ochii. Iar cand i-am deschis nu mai era nimeni in camera mea. Eram singura, in pat. Am inchis ochii si un somn dulce m-a cuprins.

-Buna dimineata draga! Este ora 4 asa ca nu mai este atat de mult pana dimineata. Haide trezeste-te. i-am auzit vocea mamei rasunand in camera mea.

Mi-a tras perdelele de un mov inchis si a lasat razele de soare sa intre in camera.

-Salut, mama. - am spus eu. La ce ora te duci la munca? :)

-Peste 10 minute trebuie sa plec din nou. Dar am venit sa te anunt ca zilele astea poti face ceea ce vrei. Eu nu o sa fiu acasa nici macar serile pentru ca am sa fiu la munca. Doar sa fie casa inteaga atunci cand ma intorc. Bine ?

-Da! - ne vedem luni. Pa!

- Pa draga!

A iesit din camera, iar eu m-am ridicat din pat si mi-am gandit sa il sun pe Shane. Dupa primul apel mi-a raspuns:

-Salut dragostea mea! - mi-a spus Shane.

-Salut Shane. Ce faci? :)

-Pai bine. Cu Mike.

A urmat un moment de tacere. Nu stiam ce sa zic. Eram sigura ca Mike aude tot ce vorbim. Asa ca as fi vrut sa vad ce face. Dar totusi vorbeam cu Shane nu cu el. L-am ales pe Shane nu pe el.

-Ce mai face?

-Bine ca sa fac, dragut-o. Doar nu stau in pat sa imi plang de mila. Sunt barbat! - mi-a zis Mike.

Dragostea LOR...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum