margherita: Sana fotoğrafını atmamanı söylemiştim. (16:43)
margherita: Seni aptal. Hakkında henüz hiçbir şey bilmediğin bir kıza fotoğrafını atmamalısın. (16:43)
kyuzizi: İnternette binlerce fotoğrafım var Deiji... Ve o fotoğraflar her gün tanımadığım on binlerce insan tarafından indiriliyor. (16:50)
kyuzizi: Tabii ki sende olan o fotoğraf sadece sana özeldi. Başka bir yerde bulamazsın. (16:51)
kyuzizi: Ah, ben onu gerçekten de yolladım mı az önce? (16:51)
kyuzizi: Okumamış gibi yapsan ne güzel olurdu~~ (16:51)
margherita: Bana aegyo yapma, Kim Sung Gyu. (16:58)
margherita: Senden ve biraz önce düşündüğüm aegyo yapan suratından nefret ediyorum. (16:58)
margherita: Beni engelle olur mu? Eğer sana mesaj atmaya devam edersem telefonum sürekli elimde olacak ve telefondan yayılan radyasyon kalbime zarar verecek. (16:58)
margherita: En azından engellersen ve mesajlarıma cevap vermezsen bir süre sonra nefret mesajları atmayı bırakırım. Böylece ikimiz de rahat etmiş oluruz. (16:59)
margherita: Ne dersin? (16:59)
kyuzizi: Eğer kullandığın o telefon kalbine zarar verecekse istediğini yapabilirim. (17:03)
kyuzizi: Fakat içimden bir ses bana ihtiyacın olduğunu söylüyor. (17:03)
kyuzizi: Yanlış anlama, egoist birisi değilim. Sadece etrafımdaki her canlıyı fazla önemseyen bir tipim. (17:03)
kyuzizi: Nedenini bilmiyorum fakat benden nefret eden seni bile diğer herkesten daha fazla önemsiyorum şu anda. (17:04)
kyuzizi: Konuşmalarımızda bahsi geçen o hastanede yalnız hissetmeni istemiyorum. (17:04)
kyuzizi: Ne düşündüğünü bilmiyorum, çoğu zaman seni anlayamıyorum fakat yalnız kalmanı istemiyorum Deiji-ah. (17:04)
kyuzizi: En azından günde bir kez telefonda konuşalım. Bu seni daha iyi hissettirecektir. Üstelik bana benden nefret ettiğini söylemene de izin vereceğim, kkk. (17:05)
margherita: Seni de kendi karanlık dünyama çekmemeye çalışıyorum, aptal. Kendim yeterince dibindeyim bu çukurun, haketmediğin halde seni de o çukura çekmek istemiyorum. (17:23)
margherita: İşleri zorlaştırdığın için senden nefret ediyorum. Diğerleri gibi beni azarlasaydın keşke... O zaman sana kendimi bu kadar yakın hissedecek kadar zamanım olmazdı. (17:23)
≈≈≈
Bayramın ilk iki günü buralarda olamayacağım için bundan sonra bir bölüm daha paylaşacağım. Böylelikle bir günde 3 bölüm atmış olacağım. Belki bu dörde de çıkabilir, kim bilir değil mi?~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00:00 // kim sunggyu
Short Storymargherita: 00:00 (00:00) margherita: Senden nefret ediyorum. (00:00) ~~~ Kalp hastası olması yetmezmiş gibi bir de bipolar bozukluğu olan Han Deiji, ve onun yoğun duygu değişimlerine maruz kalan dünyaca ünlü Infinite grubunun lideri Kim Sunggyu. ~~...