four

598 98 8
                                    

margherita: Umrumda değilsin. (09:57)

margherita: Asla da olmadın. (09:57)

margherita: Zaten tanımadığım birisi umrumda olamazdı. (09:57)

margherita: Ben hayattan böylesine nefret ediyorken senin sadece benim gibi bir kızdan nefret mesajı alman abartılacak bir şey değil. (09:58)

margherita: Ve evet; sana her gün hiç bıkmadan nefret ettiğimi belirten bir mesaj atacağım. (09:58)

margherita: Kendimi ancak böyle zaptedebiliyorum. (09:59)

margherita: Ancak böyle etrafta kırılmadık eşya bırakabiliyorum. (09:59)

margherita: Benim gibi hayatı boyunca değersiz olduğunu hisseden bir kızdan nefret mesajı almak seni yıkmaz herhalde. (09:59)

margherita: Sana benimle muhatap olmanı söyleyen birisi de olmadı bu arada. (08:00)

margherita: İstersen engelleyebilirsin. Böylece rahat etmiş olursun. (08:00)

kyuzizi: Aslında sana cevap yazmayacaktım. (16:44)

kyuzizi: Çocuklar bile cevap vermememi söyledi fakat ben dayanamadım. (16:44)

kyuzizi: Senin her şeyden nefret etmeni sağlayan şey ne? (16:44)

kyuzizi: Bunu sormak bana düşmez ama... (16:45)

kyuzizi: Merak ettim. (16:45)

margherita: Siz zavallıların bana acımasına izin vermeyeceğim. (16:56)

margherita: Ne düşünmek istiyorsan onu düşün. (16:57)

margherita: Zamanım dolana dek sana o mesajı göndermeye devam edeceğim. (16:57)

≈≈≈

Yıldızı doldurmadan geçmeyin lütfen. Yorumlarınızı da eksik etmeyin *-*

00:00 // kim sunggyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin