nineteen

390 68 10
                                    

kyuzizi: Senden mesaj gelmesini beklediğimi tabii ki sana söylemeyeceğim. (12:30)

kyuzizi: Yemek molasında olduğumuzu ve bulduğum ilk boş zamanda sana mesaj attığımı da bilmeni istemiyorum. (12:30)

kyuzizi: Bu sadece çok sıkıldığımı belirtmek için attığım mesajım. (12:30)

kyuzizi: Ve bu da yemek molasının bittiğini ve benim yeniden meşgul olduğumu belirten mesajım. (13:01)

kyuzizi: Ve son olarak bu da uyuduğumu belirten mesajım. (22:59)

kyuzizi: Yine ortadan kaybolmadın değil mi? İkinci bir kayıp vakası daha yaşarsam valla tüm hastaneleri tek tek aratırım, haberin olsun. (23:00)

margherita: 00:00 (00:00)

margherita: Senin iyi kalbinden nefret ediyorum. (00:00)

margherita: Bu arada tüm gün uyudum. Hiçbir şey yapmamama rağmen çok yorgundum. (00:00)

margherita: Bugünlerde fazla halsizim. (00:00)

margherita: Yakında geçer, endişelenme. (00:01)

margherita: Şimdi gitmem gerek yazmak çok zor geliyor. (00:01)

kyuzizi: Uykulu bir Sunggie~ (05:23)

kyuzizi: Hala ayılamadım. (05:23)

kyuzizi: Hemen ayılıp geliyorum. (05:23)

margherita: Geceleri uyuyamıyorum gündüzleri kalkamıyorum. (05:25)

margherita: Bu nasıl bir hayat? (05:25)

margherita: Normalde pek isyan etmem ama, konu uyku olunca... (05:25)

margherita: Belki de ölürsem sevineceğim tek şey sonsuz bir uykuya mahkum olacağım gerçeği olacak. (05:25)

kyuzizi: Sabah saatin 5'inde bile nasıl ölümden bahsedebiliyorsun, Deiji? (05:28)

margherita: Benim her anım ölümden bahsederek, onun hakkında düşünerek geçiyor. (05:29)

margherita: Çoktan bu fikre alışmıştım ama, sen hayatıma girdiğinden beri ölümden korkmaya başladım. (05:29)

margherita: Beni değiştiriyorsun, Sung Gyu. (05:30)

margherita: Beni hayata döndürüyorsun. (05:30)

≈≈≈

Üzgünüm dün söylememe rağmen bölüm atamadım, bir yere gitmem gerekti de. Bugün de biraz geç atıyorum, grip oldum ancak toparlayabildim kendimi. Kısa olduğunun farkındayım, beni affedin~ Yarın bir adet 'emotions' bölümü sizlerle olacak*-*

00:00 // kim sunggyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin