twenty-one

372 68 16
                                    

kyuzizi: Seul'ün lanet olası tüm hastanelerini arattım fakat hiçbirinde Deiji isminde birisi yokmuş. (03:45)

kyuzizi: Bana öyle söylemelerini sen mi tembihledin? (03:45)

kyuzizi: Eğer öyleyse bile seni bulacağım. (03:45)

kyuzizi: Bakmadığımız tek bir hastane kaldı. Şimdi oraya gidiyorum. (03:46)

kyuzizi: Tanrım, ben çok aptalım! Şansım varken senin hakkındaki her şeyi öğrenmeliydim. (04:28)

kyuzizi: Öylece gitmene izin veremem. (04:28)

kyuzizi: Gerçekleştirmemiz gereken hayallerim var, Deiji. (04:28)

kyuzizi: Bizi kapsayan, sadece bize özel. (04:29)

kyuzizi: Ne olursa olsun, dayanman gerekiyor. (04:29)

kyuzizi: Sonunda seni bulabildim. (05:34)

kyuzizi: Tanrım, hala benimle olduğunu bilmek çok güzel bir his. (05:34)

kyuzizi: O kadar korkak birisiyim ki, sana bu kadar yakınken uzak olmayı kendim seçtim. (06:00)

kyuzizi: Seni görürsem, sana güç vermek yerine daha da tüm gücünü sömüreceğimi düşündüm. (06:00)

kyuzizi: O yüzden sadece iyi olduğunu öğrenip, koca binadan seni bir kez bile görmeden çıktım. (06:00)

kyuzizi: Bana kız ya da benden nefret et, bu önemli değil. Önemli olan tek şey, senin hayatta kalman. (06:01)

kyuzizi: Bizim için savaş. (06:01)

kyuzizi: Çünkü sen var olduğun sürece, ben de var olacağım. (06:01)

kyuzizi: Beni bırakıp gitmeyi aklından bile geçirme. (06:01)

kyuzizi: Daha sana söylemem gereken milyonlarca şey var, Deiji. (07:09)

kyuzizi: Bu durumda ne kadar uygun olacak bilmiyorum ama, üzgünüm. (07:09)

kyuzizi: Ben seni arkadaştan öte olarak görüyorum. (07:10)

kyuzizi: Daha önce hiçbir kadın için bu kadar endişelenmemiştim. Sen ilksin. (07:10)

kyuzizi: Şu an geldiğin gibi kaçıp gitmeni sağlayacak şeyler yazdığımın farkındayım fakat... (07:10)

kyuzizi: Ben senin en güçsüz anlarında bile dayanağın olmak istiyorum. (07:11)

≈≈≈

1K olmamızın şerefine, size şöyle duygularını doğrudan olmasa da dolaylı olarak itiraf eden bir Sung Gyu getireyim dedim. Yanımda olan her birinize sonsuz teşekkürler❤

00:00 // kim sunggyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin