thirteen

431 73 4
                                    

kyuzizi: 00:00 (00:00)

kyuzizi: Benden nefret ediyorsun. (00:00)

kyuzizi: Madem birkaç gün ortalıkta olmayacaksın senin görevini üstlenebilirim, değil mi? (00:01)

kyuzizi: Bu arada kendimi zorlamadım. Konser gayet güzeldi. (00:01)

kyuzizi: Sanırım senin şans dilemen her şeyin iyi gitmesini sağladı. (00:01)

kyuzizi: Diğer günlere göre daha içten söylediğimi söylediler. Hepsi senin sayende. (00:01)

kyuzizi: Her ne kadar nefret mesajların hala moralimi bozsa da, hayatıma girdiğin için mutluyum. Bana ilham veriyorsun. (00:02)

kyuzizi: Şarkıları söylerken ansızın aklıma düşüyorsun, bazen senin için endişelenirken buluyorum kendimi. (00:02)

kyuzizi: Hatta bir keresinde yanlışlıkla sesli düşünmüşüm, Hoya öyle olduğunu söyledi. (00:02)

kyuzizi: Çocuklar o günden sonra benimle dalga geçmeye başladı fakat pek umursadığım yok. (00:03)

kyuzizi: Beni endişelendiriyorsun, Deiji. (00:10)

kyuzizi: Umarım en kısa zamanda geri dönersin. (00:10)

kyuzizi: Çünkü böyle karşılık almadan yazdıkça kendimi şizofren gibi hissediyorum. (00:11)

kyuzizi: Sanki hiç olmamışsın da seni ben uydurmuşum gibi... (00:11)

kyuzizi: Ve bu düşünce nedensizce kalbimi acıtıyor. (00:11)

kyuzizi: Bu kadar kısa sürede sana alışmam imkansız. (00:11)

kyuzizi: Şimdi burada olsaydın 'bu alışmak değil, bana acıyorsun' derdin. (00:11)

kyuzizi: Eğer bunları okuduğunda aklından öyle bir şey geçerse diye söylüyorum; Kesinlikle sana acımıyorum. (00:12)

kyuzizi: Arkadaşın olmak ve zor günlerini yalnız başına atlatmak yerine acılarını benimle paylaşarak atlatmanı istiyorum. (00:12)

kyuzizi: Umarım beni anlarsın. (00:12)

kyuzizi: Ben kötü ve umursamaz bir insan değilim. Bunların hiçbirisini senin hayatını mahvetmek veya seninle oyun oynayıp eğlenmek için yapmıyorum. (00:13)

kyuzizi: Söylediklerimde tamamen samimiyim. (00:13)

kyuzizi: Biliyorum, belki gün geçtikçe her şey zorlaşacak ama, seni asla yalnız bırakmayacağım. (00:30)

kyuzizi: Şimdi uyumam gerek, yarın imza günümüz var. Sanırım akşama kadar yine sana yazamayacağım. (00:31)

kyuzizi: Attığın hiçbir 'beni yalnız bırak', 'bana mesaj atma' içerikli mesajları umursamayacağım. (00:31)

kyuzizi: Eğer seninle konuşmam için benden nefret etmeye devam etmen gerekiyorsa, benden nefret et. (00:31)

kyuzizi: Ve sakın ilaçlarını almayı unutma. (00:31)

kyuzizi: İyi geceler, nefret makinesi~ (00:32)

00:00 // kim sunggyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin