Tepkisiz kadın
"İşte oldu," derken hapishaneye götüreceğimiz erzağın bir kısmını gardiyanın sırtına özenle bağladım. Zihnim annemi burada bir süreliğine yalnız bıraktığım için oldukça meşguldü ama emin olduğum şey şuydu ki Şakşakçı ona iyi bir şekilde göz kulak olacaktı.
"Evet, iyi iş çıkardık. Erzaklar yol boyunca yerinden oynamaz." Dedi Olivin bana dikkatlice bakarak.
"Umarım." Deyip çift başlı gardiyanın sırtından tek hamlede indim.
"Olivin, bir gardiyana daha ihtiyacımız var. Tüm erzakları Huysuzun sırtında taşıyarak oraya götürürsek onu çok yormuş oluruz." Dedim usulca.
"Haklısın, bayan Noah'a söyleyeyim de bir gardiyan daha göndersin," dedi Olivin ve yanımdan uzaklaşıp gitti. Huysuz ve ben yapayalnız kalmıştık. Huysuz beni çığlık ormanına götüren ilk kırk tırnak gardiyanıydı. O günden beri huysuz ve aramda sıkı bir bağ oluşmuştu bu yüzden onun gereğinden fazla yorulması beni üzüyordu. Beş dakika sonra Olivin ikinci bir gardiyan getirip geri kalan erzakları onun sırtına yükledi.
"Hızlı olmalıyız, yoksa akşam ki partiye geç kalacağız." Diye sitem ettim.
Olivin kıkırdayarak " o kadar da hazırlık yaptık, tabi ki de hızlı olacağız. Zeddin Saga tarafından reddedilişini görmek için sabırsızlanıyorum," Dedi ciddiyetle. Ona bakıp kıkırdadım.
"Anlaştık," diyerek huysuzun sırtına bindim.
Olivin ,"Yolu bilmiyorsun o yüzden ben önden gideyim, beni takip et!" diyerek öneride bulundu.
"Emredersin Olivin," derken ciddiydim. Birkaç saniye sonra Olivinin öneride değil de emrettiğini algıladım.
"Affedersin, " dedi mahcup bir ses tonuyla.
"Sanırım beni hala öğrencin olarak görüyorsun,"
Gözümün içine bakarak,
"Belki de," dedi . Olivin ikinci gardiyanın sırtına binmek üzereyken Saga ve Akikin arkamızdan bağırdıklarını duyduk. ''Ametist, dur!''
O kadar şiddetli bağırıyorlardı ki beş dakika sonra aramızda bir gerginlik olacağını düşündüm. Saganın bana doğru yaklaştıkça gülümseyen yüzünü gördüm ve neyse ki düşündüğüm gibi bir şey olmayacağına karar verdim. ''Efendim, Saga.''
Saga bana bir şeyler anlatmaya çalışırken sesi kısık geliyordu. Onu daha rahat bir şekilde duyabilmek için gardiyanın tepesinden hızlıca aşağı indim. Artık hem Sagayı daha net görebiliyor hem de daha net duyabiliyordum. Saga bir bana bir Olivina birde Huysuza bakıp,
'' Erzak taşıma işini sen yapmasan olmaz mı?'' dedi.
''Ama neden?'' diye sorarken meraklanmıştım.
''Akşam bir parti varmış, Finola parti için güzelce hazırlanmam gerektiğini söyledi ve tek başıma hazırlana bileceğimden emin değilim. Burada kalıp bana yardım eder misin?'' derken nefesi hızlanmıştı ve olduğundan daha fazla heyecanlı görünüyordu.
''Şey.. Eminim Finoladan rica edersen sana seve seve yardım edecektir. Ayrıca Olivini hapishaneye tek başına göndermek istemiyorum. Hem benim yerime gidecek başka kimsede yok.'' Dedim ve Saganın teklifini kibarca reddettim.
Saga gözlerini kırpıştırarak hemen arkasında duran Akiki işaret etti. ''Tatlım, bu sorunun çözümü oldukça basit! Akik, Olivin ile birlikte hapishaneye erzak götürecek ve sende benimle burada kalıp hazırlanmama yardım edeceksin. '' Saga sol gözünü kırpıp sanki aklına çok parlak bir fikir gelmiş gibi konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinsiyetsiz ve Sulh Sırdaşlığı
FantasyZenon dünyasında dört sınıf vardır ve bu dört sınıfın her birinin kendine ait sembolü mevcuttur. Kupa sınıfı (♥) Maça sınıfı (♠) Karo sınıfı (◆) Sinek sınıfı (♣) Ametist, Sinek sınıfında yer alan bir çiftçi çocuğudur, Karo sınıfındaki bilim adamları...