~BÖLÜM 1~

3.4K 154 59
                                    

MİNNA ANNEMİ ZORDA OLSA İKNA EDEBİLDİM.YAZACAĞIM AMA MÜSAİT OLDUĞUM GÜNLERDE...OKULLAR YÜZÜNDEN PEK YAZAMAYACAĞIM...LÜTFEN ANLAMAYA ÇALIŞIN.BUNU YAZMAK İÇİN İZİN İSTEMEK ZOR OLDU.


-HİNATA-

Onu ilk gördüğüm zamandı...3 tane çocuk gözlerimin rengi yüzünden benimle alay  ediyordu.Bir ses duydum...''Ben Uzumaki Naruto!''

Beni kurtarmak için elinden yapmıştı...Ama...Yaralanmıştı...Onun adına üzülmüştüm...Benim için...Yaralanmıştı...

''İyi misiniz?''

''İyiyim!Kafana takma dattebeyo!''

İlk karşılaşmamızı düşünürken geç kaldığımı fark ettim...Bu gün ....Benim için çok önemli bir gündü...Hayallerim olan yere ...Konoha Üniversitesine başlayacaktım...Tüm eşyalarımı aldıktan sonra  çıktım...

Metroya bindim...Okulumun durağına varınca telaş içinde indim...10 dakika geç kalmıştım...Hemen içeriye girdim.Merdivenlerden  hızlıca çıktım.Ayağımın kaydığını hissettim...Tam düşecekken...Birisi beni arkamdan tuttu...Ayaklarımı tam basamadığım için dengemi  kaybettim.Beni tutan kişinin üstüne düştüm.Gözlerimi yavaşça açtım...Beni tutan kişinin kucağındaydım...

''Hinata?Bu sen misin?''

Karşımda gördüğüm kişi...14 Senedir aşık olduğum kişiden başkası değildi...

MİNNA İLK BÖLÜM KISA OLDU ....AMA HEYECANDA OLMALI DEĞİL Mİ?



Hinata'nın Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin