Naruto-kun'u ziyaret etmeliyim!Ders bittikten sonra hemen Naruto-kun'un evine gittim...Bu...Onun evine ilk girişim olacaktı...Kapıyı çaldım...''Kim o?''
''B-Benim Naruto-kun!''
''Hinata?Açıyorum.''
''Hai..''
Naruto-kun kapıyı açtı..Yüzü...Yüzü...Çok solgundu...''İçeri gel...''
''Tamam...''
İçeriye girdim..Ev çok dağınıktı...
''Üzgünüm...Ev çok dağınıktı...Toplayamadım...''
''S-Sorun değil..Naruto-kun??!İyi misin?Sendeliyorsun!''
''İ-iyiyim..''
''Sen uzan...Matcha çayı yapacağım.(Matcha Çayı:Çok sağlıklı yeşil renge sahip japon çayı)
''Ama onun tadı çimen gibi!''
''Naruto-kun...Bu çay seni sakinleştirecek ve daha dinç hissetmeni sağlayacaktır.''
''Peki...''
''Al bakalım..''
''Arigattou...O zaman içiyorum.''
''Nasıl?''
''Çimen..''
''...''
''Ü-Üzgünüm yani elimde değil bu çayı hiç sevmiyorum!''
''Hepsi bitecek.''
''Ama-''
''Naruto-kun...Sağlık...Çok önemlidir...Kendine bakmalısın yoksa yarın ki buluşmamıza nasıl geleceksin?''
''H-Haklısın...''
Naruto-kun ne kadar ısrarcı olsa da içmişti...''Arigattou Hinata...Aslında...Birisi tarafından ilgilenmek..Güzel bir duygu...
''Naruto-kun...''
''Hinata?Benden hastalık mı geçti yoksa?!Yüzün kızarmış!''
Naruto-kun ile yüzlerimiz çok yakındı...
''Hmm?Sorun ne?''
''...''
Yüzümü çektim...''B-Ben mutfağa gideyim...Y-Yani bulaşıklar...''
''Hai...''
Salona geri geldiğimde Naruto-kun..Yerdeydi...Yer...B-Bayılmış....Titreyen bacaklarıma aldırmadan Naruto-kun'un yanına koştum...Tüm gücümle kaldırmaya Çalışsamda olmuyordu...Yüz üstü düşmüştü...Onu kendime çevirdim...Kafasını dizime koydum...''Naruto-kun...NARUTO-KUN?!U-UYAN!YA-YALVARIYORUM!Y-YOKSA...Y-YOKSA!YOKSA SENDE Mİ?SENDE Mİ BENİ YALNIZ BIRAKACAKSIN...YİNE Mİ YALNIZ OLACAĞIM!NARUTO-KUN YALVARIYORUM!UYAN ARTIK SENİ DE KAYBEDERSEM...BEN...''
''H-Hinata?''
-NARUTO-
Gözlerim yavaşça açtım...Yüzüm..Yüzümde bir ıslaklık vardı...Hinata...Ağlıyordu...Onu yine ağlatmıştım...''Hinata...Ağlama...Lütfen...''
''N-Naruto-kun...''
''Ben iyiyim...Ateşimden dolayı-''
Hinata eğilmiş ve kafama sarılıyordu o gün kü gibi...Yavaşça yerimden doğruldum derken dengemi sağayamadım...Hinata bana sımsıkı sarılıyordu ikimizde yere düştük...Hinata benim üstümdeydi...Hala ağlıyordu...Kafasını göğsüme yasladı...''Naruto-kun...Üzgünüm...Benim suçumdu...Mutfağa gitmese~~sesli ağlar~~ydim eğer!!Ç-Çok korktum...Seni de kaybederim diye çok korktum...''Hinata başını kaldırdı gözlerimin içine bakıyordu...Çok yakındık...Kalbimin hızlıca attığını duyuyor olmalıydı...Konuşamıyordum...Sadece gözlerinin içine bakmakla yetiniyordum...Onu kendimden çektim ayağa kalkmaya çalıştım .Dizlerimin üstüne çöktüm ...''Hinata...''Hinata'nın ağlaması ...''Na-Naruto-k-kun b-biliyor musun a-ağlamayacağıma dair söz vermiştim...Ama...Sözümü tutamadım...''Benim için çok endişelenmiş olmalıydı...Ona daha da yaklaştım ve alnından öptüm..(MEDYA).''Arigattou Hinata...Kimse...Benim için bu kadar çok endişelenmemişti...''Bunları söylerken gülümsemeye çalışsamda olmuyordu...Çok duygulanmıştım...Yanağımdan akan sıcak şeye aldırmadım ve devam ettim...''Gerçekten çok büyüttün dattebeyo...''Gülümsemeye çalıştım...Bana baktı...''Hinata...Benim için çok değerlisin...''
MİNNA NORMALDE KIŞ AMA UYGUN FOTOĞRAF BULAMADIM...KISA KOLLULAR AMA SİZ ONLARI KAZAKLI DÜŞÜNÜN GOMENNE=^.^=
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hinata'nın Aşk Hikayesi
Roman d'amourHinata...Üniversiteye gidecek ve utangaçlığı ile saf tertemiz bir genç kız...Naruto....Hayatı boyunca dışlanmış...Kişilik bölünme sorunu yaşayan genç bir erkek...Kader bu ikisini tekrar karşılaştıracak mı? | 24.09.2015 - 16.10.2015 |