~BÖLÜM 11~

1.5K 100 48
                                    

''Sendin...''

''...''

''Ben...O zaman da...''

''O-O zamanda?''

''Sana aşık olmuştum dattebeyo!''

''Na-Naruto-k-kun...''

''Hi-Hinata!Ba-bayılma!''

''B-Bayılmayacağım...''

''Saat geç oldu...Artık gidelim mi?''

''Hai...''

~~ARADAN 2 GÜN GEÇER~~

Ben...Çok utanıyordum...Na-Naruto-kun...Metroya yine geç kalmıştım...Etrafıma baktım...Dikkatimi çeken biri vardı...Sanki onu...Tabi ya!O Temari-san!

''O-Ohayou Te-Temari-san!''

(MİNNA TEMARİ YAŞÇA BÜYÜK AMA BEN BİZİMKİLER İLE YAŞIT OLMASINI İSTEDİM.ÇÜNKÜ AYNI SINIFTA OLACAKLAR)

''Ohayou...Sen..Hinata olmalısın?''

''E-Evet...Bi-birisini mi bekliyordunuz?''

''Bu kadar resmi olma...Evet...Tembel tenekenin tekini...''

''T-Tembek teneke?''

''Shikamarudan bahsediyorum...Beni yine bekletiyor!Uykucu!''

''...''

''Sen Narutoyu bekliyor olmalısın.''

''Ş-Şey nereden bildin?''

''Çok belli...''

''...''

''Bir sorun mu var?''

''Ben...Çok gerginim...''

''Neden?Sebebi...''

''Evet...Naruto-kun...Ona karşı nasıl davranmam gerekiyor?''

Olanları Temari-san'a anlattım...

''Demek böyle oldu...''

''Hai...''

''İçinden nasıl davranmak geliyorsa öyle davran.''

Temari-san'ın gülümsemesi gerginliğimi yatıştırmıştı...Sınıfa zamanında zorda olsa yetişmiştik...Sınıfa girdiğim an ilk baktığım kişi Naruto-kun oldu...O da bana bakıyordu....Gülümsedi...O-Ona karşılık vermeliydim. ''O-Ohayou Naruto-kun.''

''Ohayou!''

Son görüşmemizden beri...Normal davranıyordu...G-Gerçi olması gereken buydu...Sırama oturdum...İlk dersimiz yabancı dildi.Ders bittikten sonra Sakura-san'ın yanına gitmeyi düşündüm...Onda tavsiye isteyebilirdim...Sakura-san'ın yanında Sarı saçlı oldukça güzel bir kız vardı.Biraz daha yaklaştım.Bu İno-sandı.

''M-Merhaba...''

''Merhaba Hinata nasılsın?''

''İyiyim Sakura-san...Siz özel konuşu-''

''Ne özeli gelsene.''

''Arigattou..''

İno-san ile tanıştım o da çok iyi birisiydi...Temari-san'a bakındım...Onunla biraz daha konuşmak istemiştim...Kendi halinde görünüyordu...Shikamaru-san'a bakıyordu...Artık emindim...Temari-san Shikamaru-san'ı seviyordu!Shikamaru-san...Pek haberdar gibi değildi...Uyumaya çalışıyordu...Sasuke-kun dersleri asıyordu...Kimse mutlu olamayacak mıydı?Naruto-kun...Onunla konuşmam gerekiyordu...Utancımdan yüzüne bile bakamıyordum...

''Na-Naruto-kun?''

''Evet?''

''...''

''S-Sensei g-geldi!S-Sonra söylerim!''

Sensei sınıfımız için bir gezi olduğunu söyledi...E-Eğer Naruto-kun da gelirse...Orada o-olacağım!

Kyotoya gidecektik...Fushimi İnari Taisha adlı bir tapınak...(medya)

~~2 GÜN SONRA~~

''Otobüsler kalkacak herkes hazır mı?''

Na-Naruto-kun'un yanında oturuyordum...Cam kenarında ben oturuyordum...Naruto-kun'a baktım...Uyukluyordu...Gülümsememe engel olamadım...Kyotoda ki tapınak gezisinden sonra kaplıcalara gidecektik...

MİNNA SAAT GEÇ OLDU.KISA BİR YB OLDU ÜZGÜNÜM.YARIN AKŞAM YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM.OYASUMİNASAİ^^


Hinata'nın Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin