ARKADAŞLAR TERÖR OLAYLARI NEDENİ İLE YBYİ BU GÜN YÜKLEDİM KEYİFLİ OKUMALAR...
''Ben...Toneri...''
''K-Kolumu bırakır mısınız?''
''Üzgünüm...Seni uzun zamandır görmediğim için ben...''
''Uzun zamandır?Siz neden bahsediyorsunuz?Sizi ilk kez görüyorum...''
''Hatırlamıyorsun demek...''
''Hinata?''
''Naruto-kun?''
''Bu kim...Yanındaki?''
''Ş-Şey T-Toneri...Onunla şimdi tanıştık...''
''Anlıyorum...Derse geç kalacağız...Gidelim..''
''T-Tamam...''
~NARUTO~
Hinatayı görmek istiyordum...Yanına gittiğimde...Yanında gümüş rengi saçlara sahip bir çocuk vardı...Konuşuyorlardı...Aslında bana göre hava hoştu...Yani kıskanmış falan değilim dattebeyo!Sınıfa girdik.Hinata her zaman ki yerine oturmuştu...Saçlarını örmüştü...Çok yakışmıştı...Aslında ona her türlü saç modeli yakışıyordu.Sensei gelmişti...Sınıfa yeni birisinin geldiğini söyledi.
''Ve bu...Toneri.Kendini bizlere tanıt.''
''Toneri mi?!Hinata'nın yanında gördüğüm çocuk...''
''Adım Ootsuki Toneri...Hyuuga Hinata!Benim olacaksın!''
''N-Ne dediğini sanıyor !''
''S-Siz n-neden bahsediyorsunuz?''
''Benim olacaksın!''
Sinirlerime hakim olamadım ...İkinci kişiliğim...Ortaya çıkacaktı...Çıkmıştı bile...Ayağa kalktım ve yakasından tuttum.''Sen ne dediğini sanıyorsun!''
''Seni ilgilendirmez.Hinataya aşık oldum...Daha doğrusu ...Aşıktım...Yıllardan beri...''
''N-Ne?''
''Duydun...Şimdi beni rahat bırak...''
Şaşkındım...Bir yandanda öfkeliydim...Hinata...Şaşkın görünüyordu...Toneri...Kimin nesiydi!
Ders bittikten sonra Hinata'nın yanına gittim...Önüm kesildi...Bu Toneriydi..''Sana söyledim Hinata...Benim karım olacak!''
''K-Karım mi? !Sen neden bahsediyorsun dattebeyo!''
''Öyle olacak...Öyle değil mi?Hinata?''
''N-Neden b-bahsediyorsunuz!B-Ben...Siz kimsiniz?''
''Bunu daha sonra öğreneceksin...''
Bu da neydi?Onun...Hinatayı almasına izin vermeyeceğim!''Hinata...Gidelim...''
''H-Hai..''
~HİNATA~
Toneri...Onu hatırlamıyordum...Nasıl böyle bir şey söyleyebildi?Benim kalbim Naruto-kun'a ait....Naruto-kun'a baktım...Öfkeli görünüyordu...Kıskanmış mıydı?Kıskanmasına gerek yoktu...Naruto-kun...Sadece...Sadece onu seviyordum...
''Hinata...Eğer o...O seni rahatsız ederse bana söyleyeceksin...Arayacaksın!''
''H-Hai...Naruto-kun...Toneri'nin kim olduğunu bilmiyorum...Ama endişe-''
''Ya...Ya onu aşık olursan!!!''
''Na-Naruto-kun!Neler diyorsun!Bunun imkanı yok!''
''B-Biliyorum...Sadece...''
''Naruto-kun...İkinci kişiliğin...''
Naruto-kun'un ikinci kişiliği ortaya çıkmıştı...Kin ve nefret ile bakan gözleri...Elimi yanağına koydum...Alnımı alnına dayadım...Tüm içtenliğimle''Naruto-kun...Benim sevdiğim kişi sensin...Ve hep sen olacaksın...''
''Hinata...''
~~YAZAR~~
Naruto kendi kişiliğine yavaş yavaş dönmeye başlamıştır...Gözlerini yavaşça açar...Ona bakan bir çift güzel göz kalbinin hızlanmasına yetmiştir...''Arigattou Hinata...Ben de...Ben de seni seviyorum...''
Evime gelmiştim...Yorucu bir gün olmuştu...Naruto-kun...Onu daha fazla endişelendirmeyecektim...Toneri ile konuşmam gerekiyordu...Yarın konuşacaktım...
~~ERTESİ GÜN~~
Okula erken gelmiştim...Toneriyi bekliyordum...Bu işe bir son vermem gerekiyordu...Etrafa bakındım...Naruto-kun...Seni endişendirdim...Üzgünüm...Bu gün Toneriye benden uzak durmasını söyleyecektim...Bir ses suydum.''Hinata?''
''Toneri...Seninle konuşmam gereken bir şey var...Ben senin duygularını kabul edemem...''
''Neden!O sarışın yüzünden mi?!''
''Naruto-kun...Onu seviyorum...Bu yüzden lütfen benden uzak dur.''
''Olmaz!Sensiz...Yapamam...Yıllarca bu anı bekledim!''
''Beni...Daha önceden tanıyor musun?''
''Bunun bir önemi yok!Benimle geliyorsun!''
''H-Hayır!''
Kolumu sıkıyordu...''B-Bırak beni!''
''Asla!Benim olacaksın!''
''Hinatayı bırak lanet olası!''
''N-Naruto-kun?!''
Bu Naruto-kun du...Toneri'nin yüzüne yumruk attı...Beni kendine çekti...''Bir daha...Bir daha Hinataya dokunursan!Seni öldürürüm!Anlıyor musun!''
Toneri ağzındaki kanı kolu ile sildi...''Bu seferlik...İzin veriyorum...Ama bir daha ki sefere Hinata...Bana ait olacak!''Sınıftan çıkmıştı...Korkmuştum...Naruto-kun arkasından gitti...Ben de takip ettim...Naruto-kun'un yaralanmasını ya da bir kavga çıkmasını istemiyordum...Naruto-kun Toneri'nin kolunu tuttu ve sıktı.''Hinatadan uzak dur!''
''Sen onun neyisin?Annesi mi?Babası mı?Kardeşi mi?Seni ilgilendirmez!''
''Sevgilisiyim dattebeyo!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hinata'nın Aşk Hikayesi
RomanceHinata...Üniversiteye gidecek ve utangaçlığı ile saf tertemiz bir genç kız...Naruto....Hayatı boyunca dışlanmış...Kişilik bölünme sorunu yaşayan genç bir erkek...Kader bu ikisini tekrar karşılaştıracak mı? | 24.09.2015 - 16.10.2015 |