~BÖLÜM 13~

1.5K 100 72
                                    

''B-Bu ne içindi?''

''İ-İçimden g-geldi...''

''A-Anlıyorum....''

Naruto-kun'a baktım...Kızarmış yanaklara ve şaşkın bir yüze sahipti...

''G-Gidelim mi Naruto-kun?''

''T-Tamam.''

''S-Sai!A-Alevleri söndür!!''

''Neden?''

''Oraya geliyorum!''

''Tamam İno...''

''Nerelerdeydiniz?Çifte kumrular?''

Sakura-san'ın böyle söylemesi ile yanaklarımın kızarması bir olmuştu....Naruto-kun gözlerini devirmişti...

''Şimdi biz ne yiyeceğiz!''diye sitemle bağırmıştı İno-san.Shikamaru-san bir ağaca tırmanmış orada uyukluyordu....Temari-san da inmesini söylüyordu.Sasuke-kun bir köşedeydi...Anlaşılan bir gecemiz burada geçecekti...Şanslıydık tulumlar vardı...Etrafı incelemek iyi olabilirdi...Ayrıca Naruto-kun ile...Biraz daha k-konuşmak i-istiyorum...

''N-Naruto-kun?''

''Efendim?''

''İ-İlerde g-gölet varmış...Y-Yüzümüzü yıkamaya gidelim mi?''

''Olur dattebeyo!''

O gülümsemesi...Gölete doğru yürümeye başladık.Ayağıma giydiğim ayakkabılar rahat değildi...Acıyordu.Ama Naruto-kun'a söyleyipte ona zahmet çıkarmak istemedim...Orman çok güzeldi...Hayran olmamak elde değildi...B-Bu çiçek!Mor renkte!Ç-Çok güzel...E-Eğilip onu almalıyım...

Eğilmeye çalışmam ile dengemi kaybetmem bir oldu...Ayağımdakilerin acısı ve sakarlığım ile kendimi yerde bulmuştum...Naruto-kun'un seslenişleriyle gözlerimi açtım.

''H-Hinata i-iyi misin?!''

''İyiyim N-Naruto-kun...''

Ayağa kalkmaya çalıştım....Ayağım...

''Seni...Taşıyacağım!''

''G-Gerek y-yok!''

''Olmaz!Düştün!Kendine dikkat etmelisin, sırtıma gel.''

''Hayır!''

''...P-Peki...İstemiyorsan...''

Söylemek istediğim bu değildi...Ama sırtına çıkarsam onu yormuş olacaktım...Gölete kadar yürüdük...Acıyan ayağımın acısı gözlerimin dolmasına neden olmuştu.Gölün yanına gittim... Bağladığım saçlarımı açtım...Ellerimi suyun içine soktum...Yüzümü yıkadım...Ayağımın acısı eğildikçe artıyordu..Olamaz!!D-Dengem!Gölete düştüm...

''Hinata!''

''Naruto-kun!''

Göl süreklüyordu...Suya karşı dayanıksızdım...Gözlerimi kapattım...Yüzme bilmiyordum...

''Sıkı tutun Hinata!''

Naruto-kun...Kolumdan tuttu ve beni kendine çekti...Yavaşça gölden çıktık...Sudan oldukça korkuyordum...Panik olmuştum...Naruto-kun...Ya benim yüzümden ona bir şey olsaydı?!Hepsi benim suçum!Yanaklarımdan süzülen göz yaşlarıma engel olamadım...Naruto-kun...Bana sarıldı...''Çok endişelendim...''

''N-Naruto-kun...''

Sesli bir şekilde ağlamaya başladım...''En son...Ne zaman birisi benim için endişelenmişti?''Naruto-kun...Sarılmasına karşılık verdim...Daha sıkı sarıldım..

''Naruto-kun!B-Benim yüzümden hep hep b-başın belaya giriyor!''

''Senin içinse...Her şeye razıyım...''

''Naruto-kun...''

Birbirimizden ayrıldık...İkimizde ıslaktık...''Hinata...Nezle olacaksın...Hırkamı al...Onu seni kurtarmaya çalışırken üstümden çıkarmıştım...Umarım seni sıcak tutar...''

''A-Arigattou N-Naruto-kun...Ama sen?''

''İyi olacağım'ttebeyo!''

Yürümeye başladık...Ayakkabılarımı artık çıkaracaktım...Bu dayanılmazdı...Ama çıkarırsam Naruto-kun ayağımı görecekti!

''Hinata...''

''E-Efendim N-Naruto-kun?''

''Sanırım...Kaybolduk...''

MİNNA YB BU GECE GEÇ SAATLERDE GELECEK DATTEBEYO=^^=BİLİYORSUNUZ OKUL NEDENİ İLE HAFTA SONU YAZABİLİYORUM^^


Hinata'nın Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin