Hala yoldaydık...Çantamdan çıkardığım kitabımı okumaya başladım...''Ne okuyorsun?''
''Na-Naruto-kun?''
''Burası çok gürültülü...Bir uyutmadılar...''
''...''
''...''
''Sasuke-kun!Uyuma!''
''Beni rahat bırak...''
''A-Ama neredeyse geldik...''
''Sinir bozucusun.''
''Sasuke-kun...''
Sakura-san'a baktım...Gözleri dolmuştu...Onun acı çekmesi beni de üzüyordu...Yanına gitmeyi düşündüm...Kalktım...''Sakura-san?''
''Hinata!Yerine otur!D-Düşeceksin!''
''Eh?''
Dengemi kaybettim...Tam düşecekken...Naruto-kun beni tuttu...''A-Arigattou Naruto-kun.''
''Biraz daha dikkatli ol...Ya düşseydin dattebeyo!''
''Ne zamandan beri birisini önemsemeye başladın?''
''Urusai Sasuke!''
''Na-Naruto-kun..K-Kavga etmeyin...''
''Hinata!''
''Ü-Üzgünüm...''
''B-Ben de s-sana bağırmak istememiştim..
''Naruto-kun..''
''Hey çifte kumrular...Çok zahmetli iş yapıp ayakta duracağınıza otursanız?''
''Shikamaru!''
''Hai...Sustum...''
Varmamıza bir saat kalmıştı...Biraz uyumanın iyi olacağını düşündüm...Kafamı cama yasladım...
~~RÜYA~~
''Senden nefret ediyorum Hinata!''
''H-Hayır g-gitme b-beni b-bırakma Naruto-kun!''
Rüya görüyordum...
''Hi-Hinata?İyi misin?''
''N-Naruto-kun b-beni bırakma!Annemler gibi!''
''H-Hİnata b-ben buradayım...Kabus mu görüyor?''
~NARUTO~
Hinataya baktım...Terlemişti...Hayır...Bir daha ağlamasını görmek istemiyordum...Onu kendime çektim ve sarıldım...Başını öptüm.''Ben buradayım...Seni asla bırakmayacağım...''
''N-Naruto-kun?''
''Şimdi iyi misin?''
''B-Ben kabus gördü-''
Sözlerini bitememişti...Ne tür bir kabustu bu?
''S-Sen b-beni b-bırakıyo-''
''Ağlama...''
''N-Naruto-kun...''
Ellerini tuttum .Herkes meraklıca bize bakıyordu...Sasuke haricinde...
''Minna?''
~HİNATA~
Bu otobüs şoförüydü.Otobüste arıza çıkmıştı...Bu arızanın giderilmesi için teknik ekipleri bekleyecektik..Bu uzun sürecekti...Yarın Kyoto da olabilirdik...Bu akşam kamp yapacaktık...
''Sasuke-kun!Nereye gidiyorsun kaybolma!''
''Seni ilgilendirmez.''
Sakura-san Sasuke-kun'un peşinden gitmişti...Naruto-kun Shikamaru-san'ın yanındaydı..
Temari-san'ın yanına gitmeye karar verdim...İno-san otobüsün içindeydi.Çıkmak istemediğini söylüyordu...Sai-san da Naruto-kunların yanındaydı...Temari-san...Gözlerini Shikamaru-san dan ayırmıyordu...Acaba o da..Benim gibi miydi?
''M-Merhaba.''
''Ahh Hinata!Merhaba.''
''Temari-san..Shikamaru-san'ı hep izliyorsunuz..''
''...''
''Yoks-''
''Evet!Onu seviyorum...Ama...O bunun farkında bile değil...''
''E-Eminim s-sizin gibi birisini farkedecektir!H-Hatta b-bence sizi s-seviyor!''
''Sahiden mi?''
''Evet!''
''Neden böyle düşündün?''
''Bilemiyorum...Ama ...İçimden bir ses sizi sevdiğini söylüyor!''
''Umarım...İçindeki ses...Doğru söylüyordur...''
Öğle yemeği için bentolarımızdan yemiştik...Herkes kendi halindeydi...Shikamaru-san ağaca yaslanmış uyukluyor,Sasuke-kun ortalarda yok,İno-san makyajını tazeliyor,Sakura-san da Sasuke-kun'u arıyordu...Naruto-kun...Onu görmemiştim...Biraz yürüyüş yapmaya karar verdim...Çok sevdiğim şarkıyı...''Fuyu No Owariyi''mırıldanıyordum...
Naruto-kun?!..Tırmandığı ağaçtan indi...7 yıl önceki gibi...Yüz yüzeydik...O zaman...Heyecanıma yenik düşüp bayılmıştım...B-Bu sefer bayılmayacaktım!
''Hinata?''
''H-H-Hai!''
''Çok güzel bir sesin var~~''
''H-Hayır s-sana öyle gelmiştir N-Naruto-kun!''
Naruto-kun ağaçtan inmişti...''Gidelim mi?''
''Hai..''
''Hinata?''
''Seni yalnız bırakmayacağım...''
''Naruto-kun...''
~YAZAR~
Genç kız duyduklarına çok sevinmişti...Bu sözlere bir karşılık vermesi gerekiyordu...Buna hazır mıydı?Genç çocuğun yanına biraz daha yaklaştı...(medya)Genç çocuk yanağında bir şey hissetti...Hinata...Yanağına bir öpücük kondurmuştu...
MİNNA YORUM VE OYLARINIZ İÇİN EN ÇOKTA HİKAYEMİ OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM*-*HAFTAYA YB GELİR!YAZABİLDİĞİM KADAR YAZDIM!SAĞLICAKLI KALIN DATTEBEYO!AYRICA YÜZ YÜZE SAHNESİNİ HATIRLIYORSUNUZDUR:3AYRICA FUYU NO OWARİ HİNATA TARAFINDAN NARUTOYA SÖYLENMİŞ BİR AŞK ŞARKISIDIR:3BUYRUN LİNKİhttps://www.youtube.com/watch?v=qBO64zFAF1Q
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hinata'nın Aşk Hikayesi
RomanceHinata...Üniversiteye gidecek ve utangaçlığı ile saf tertemiz bir genç kız...Naruto....Hayatı boyunca dışlanmış...Kişilik bölünme sorunu yaşayan genç bir erkek...Kader bu ikisini tekrar karşılaştıracak mı? | 24.09.2015 - 16.10.2015 |