''M-Merhaba Sakura-san...Ben ...Hyuuga Hinata...''
''Hinata!Tanıştığımıza sevindim..''Gülümsemişti...Gülümsemesine karşılık verdim...
''Nereye gidiyordun peki?Bu arada komşunum...''
''Komşu olmamıza çok sevindim Sakura-san...Okula gidiyorum...''
''Okul?Üniversite mi?Ben Konoha Üniversitesinde okuyorum.''
''Ben de...Ne tesadüf..''
''Bir dakika ben seni tanıyorum...Sen...Hiç konuşmayan ve içine kapanık olan kızsın!''
''E-Evet...''
''Böyle söylediğim için özür dilerim..Ama gülümseyince çok tatlı oluyorsun...Nasıl bu kadar sessizsin?''
''Ş-Şey...B-Benim...Y-Yanii ben hep öyleydim...''
''Anlıyorum...Ve bu arada yanındaki çocukla sevgili misiniz?Çok yakışıyorsunuz.''
''H-H-Hayır S-Sakura -san!''
''Ama olmalısınız!''
''S-Sahiden mi?Ama beni arkadaşı olarak görüyor...''
''Ben öyle düşünmüyorum...Seni ne zaman görse mutlu oluyor.''
''...''
''Bu çok bariz...''
Sakura-san'a baktım...İleride kitap okuyan siyah çocuğa bakıyordu.''Sakura-san onu tanıyor musun?''
''Evet...Aynı sınıftayız..Fark etmedin mi?''-gülümser-
''Peki neden yanına gitmiyorsunuz?''
''Benim sıkıcı olduğumu düşünecektir...Ben onu ilk okuldan beri takip ediyorum...Benden sıkılması normaldir...''
''Ö-Öyle düşünmeyin Sakura-san!Bana söylemiştiniz insanların içini bilemezsiniz diye!''
''Arigattou Hinata...Sen gerçekten çok iyi biriymişsin...''
''G-Gerçekten mi?A-arigattou Sakura-san...A-arkadaş olmak i-ister misiniz?''
''Biz zaten arkadaş olduk!Ayrıca şu''-sız/-siz''ekini kullanma.Arkadaşlar samimi olmalıdır.''
''Ha-haklısın...Okula geç kaldık!''
''E-evet hemen gitsek iyi olur!''
Sınıfa girdik...Nefes nefese kalmıştık...Naruto-kun'a baktım.O da bana bakıyordu''Ne oldu?''der bakışı ile..İlk ders bitmişti...
''Hinata iyi misin?''
''İ-İyim Naruto-kun...Geç kalmıştım...''
''Sırtım...''
''Sırtın?''
''Sayende daha iyi...''
''İyi olmana sevindim Naruto-kun...''
''Bu ara-''
''Nee!Hinata hadi gel kafetaryaya gidelim!''
''H-Hai Sakura-san!Naruto-kun özür dilerim gelince söyleyebilir misin?''
''Tamam..''
-NARUTO-
Sanırım...Kıskan-BEN NE DİYORUM!HİNATA'NIN BANA VAKİT AYIRMAMASINI NEDEN KISKANACAKMIŞIM Kİ DATTEBEYO!Hinata geri dönmüştü...Gülümsediğini gördüm...Gülümsemesi...B-Beni h-hiç etkilemiyor!
''Naruto-kun üzgünüm...Şimdi söyleyebilirsin...''
''Yok...Yani ..Ne söyleyeceğimi unuttum dattebeyo!''
''H-Hai...Aklına gelirse söyle lütfen...''
''Hai...''
Ne kadarda bencilim ...Hinatayı uzun zamandır gülerken görmemiştim...Üst sınıftan iki kişi gelmişti...Beni çağırdılar... Okulun arka bahçesiydi...Dersi ekmek istemiyordum ama durum ciddi görünüyordu...
''Hey seni sarışın pislik!Patronumuzu dövmüşsün!''
''Ne?!Ah şu pislikten bahsediyorsun demek...''
''Teme!!''
İri yarılı çocuk üstüme doğru koştu.Bana tam yumruk atacaktıki...Birden...Önümüzde siyah saçlı bir çocuk belirdi...Şişko olan çocuğun yumruğunu tek eliyle durdurmuştu...Bu gerçekten büyük bir güç isterdi...Şaşkındım...Neden birden aramıza dalmıştı...Merakıma dayanamadım ve sordum''Sen kimsin?''
''Kim olduğum önemli değil.Burası benim uyku alanım ve sizin gereksiz çocuk kavgalarnız yüzünden uyuyamadım...''Şişko'nun bileğini iyice sıkıyordu...''Defolun gidin.''
Gücünden dolayı etkilenmiştim.Şişko'nun arkadaşı bu değişik adamın kafasına vuracaktı ki Hemen arkasına geçtim ve adama sert bir tekme attım...Adını bilediğim adam ''Yardıma gerek yoktu...''
''Bunu bana yaptığın iyiliğin karşılığı olarak düşün dattebeyo!''
''Ben senin için değil kendim için yaptım.''
''Her neyse şu adamların işini bitirdikten sonra konuşalım!''
İkimiz adamları bir güzel dövmüştük...Bu adam kimdi?Adını sanını öğrenmek istiyordum.''Adın ne?''
''Uchiha Sasuke.''
MİNNA ŞU KALAN İKİ GÜNDE BOLCA YB YAZACAĞIM MALUM OKUL AÇILMADAN BOLCA YAZAYIM DEDİM:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hinata'nın Aşk Hikayesi
RomanceHinata...Üniversiteye gidecek ve utangaçlığı ile saf tertemiz bir genç kız...Naruto....Hayatı boyunca dışlanmış...Kişilik bölünme sorunu yaşayan genç bir erkek...Kader bu ikisini tekrar karşılaştıracak mı? | 24.09.2015 - 16.10.2015 |