X

152 18 1
                                    

21 octombrie

Salut,din nou.

Nerăbdăor să ştii ce e în cutie?O carte.Pentru tine cred că sună penibil,dar mie îmi place.Carte se numeşte... Alissia.Cînd mi-am citit numele pe copertă am deschis repede cartea curioasă.

Este o carte despre o adolescentă.De mică fusese lovită şi agresată cei care au furat-o de l-a părinţii ei adevăraţi.Pină la 13 ani îndurase foame,boală,bătaie excesivă şi alte lucruri îngrozitoare.Apoi după ce cei care au furat-o au fost găsiţi şi pedepsiţi,ea a ajuns l-a un orfelinat.Apoi îl întîlneşte pe Andrew,un baiat orfan de aceeasi vîrstă cu ea.Se îndrăgostesc.Dar apoi Violet află că Andrew e implicat în lucruri ilegale şi după ce împlineşte 18 ani iesi din orfelinat lăsîndu-l pe Andrew în urmă,fiindu-i teamă că ar putea ajunge să-şi distrugă viaţa dacă rămîne cu Andrew.După doua luni află cine este şi că părinţii ei adevăraţi au murit,iar moştenirea i-a rămas ei.Se mută din Washington,în New York.Termină învăţătura ajungind în departamentul Antidrog al politiei de acolo.Peste 4 ani ea îl întîlneşte pe Mattew Brannan şi acesta îi spune că părinţii lor i-au logodit acum 18 ani şi că trebuie pentru un contract să se fie căsătorită un an cu Mettew.Nu are încotro ţi se întoarce în Washington D.C.Află că Mattew e fratele lui Andrew.Şi se îndrăgosteşte de Matt.Dar nu îl uită nuci pe Andrew.După un an află că e însărcinată.Dar nu ştie cine e tatăl copilului.Fuge lăsînd documentele pentru divorţ şi nu săpune nimănui nimic.Dar rămîne în Washington la o prietenă din orfelinat.În timpul acesta Matt se recăsătoreşte cu Kaitlyn.După ce afla că aceasta e însărcinată cu copilul lui.Kaitlyn naşte un copil mort,deoarece ea este purtătorul unei boli ce ucide copilul ănainte de al naşte,dar nu-i spune lui Matt fiindcă el o ţine doar din cauza copilului.Află că şi Violet e însărcinată şi că copilul e al lui Mattew.Şi ea fiind soţia marelui Mettew Brannan,care deţine cele mai multe relaţii în stat,schimbă copilul ei mortcu cel viu al lui Violet.

După ce Violet află de la doctori că copilul ei e mort din cauza unei boli pe care o are unul dintre parinţi,este distrusă.Dar cînd, peste 3 luni Andrew ajunge într-un accident de maşină.Ea se întoarce pentru a se asigura că e bine.Spune de ce a fugit şi cauza morţii copilului.Se află ca nici ea,nici Matt ţi nici Drew nu sunt purtătorii acestei boli.Kaitlyn este descoperită şi pedepsită.Iar cînd Andrew află că copilul e al lui Mattew,fiindc slab după accident,moare de la un atac de cord.Matt şi Violet sunt acum parinţii unei fetiţe minunate pe nume Alissia.

Este o carte minunată.Am citit-o in 3 zile,fiindcă e destul de subţire.

Trebuie să nu uit să-i multumesc Jessicăi pentru carte.

-Anabeth



Defapt cartea Violet e o alta ideie de a mea.Pe care cred ca in viitor o voi folosi.


JURNALUL UNEI DEPRESIVE (- Anabeth) - Prima variantăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum