SFÂRȘIT

64 10 2
                                    

după 5 ani

15 aprilie

Am găsit acest jurnal la un târg de vechituri pe strada mea.Am început să-l citesc acum o săptămână și l-am terminat abia azi, am citit fiecare rând și le-am recitit încă o dată pe cele care m-au emoționat.

Și totuși am fost mult mai surprinsă că acest jurnal a fost completat și cu alte scrieri, a fost colorat de cariocele unui copil, udat de lacrimi străine, care nu-i aparțineau autoarei, o persoană a desenat un crin pe o foaie a jurnalului, semnându-se Ana, iar altele și-au povestit viața aici.

Pe ultimele pagini ale jurnalului sunt însemnate datele și prenumele persoanelor care au citit acest jurnal, de asemenea și orașul.

Alissia Black trăiește acum undeva în New York sau poate în orașul ei, nenumit și secret. Iar jurnalul ei a făcut înconjurul lumii, Eva din Sydney se semnează pe data de 17 iulie, iar apoi după câteva luni jurnalul ajunge în Praga, în Toranto este citi de Alessandra care desenează în jurnal pe fiecare pagină o ramă din flori și stele, iar Adam din Iowa este ultimul.Acum acest jurnal este la mine.

Trăiesc în Colorado, nu cred că este nevoie să menționez orașul.Mă cheamă Elizabeth W. și am 30 de ani.Am doi copii frumoși și răsfățați, o fată și un băiat.Pe băiat în cheamă Matt, iar pe fetiță Alissia Katherine.

Acum scriu pe ultima pagină a acestui jurnal și îmi e foarte teamă că nu o să am destul loc să scriu tot ce vreau. Acest jurnal și autoarea lui, Alissia, mi-a arătat încă o dată că nu poți fugi de ceea ce ți s-a întâmplat, nu poți să te ascunzi după ziduri și să te închizi în tine.Pentru că nu poți fi puternic fără să simți durerea, iar un luptător știe să prefacă slăbiciunile lui și durerea în putere, încredere și principii. 

Alissia a întâlnit dragostea adevărată, și am fost fericită pentru ea, m-am bucurat că și-a dat seama la timp de asta.Și m-am bucurat și mai mult când mi-am dat seama că Derek o iubește și el, iar această dragoste este împărțită la doi.E drept iubirea lui Black pentru Alissia o să îi provoace durere, una insuportabilă la început, dar sunt sigură că el nu îi va ceda.Chiar dacă asta însemnă că va trebui să stea departe de Liss, să încerce s-o uite, însă va trece peste.

Mâine seară merg în New York la sora mea.Și dacă voi vedea acolo o tânără femeie, cu părul șaten care îi flutură desprins, cu ochii zâmbitori strălucind, o să știu dacă e ea.O să simt asta.Și poate mă voi apropia și îi voi arăta jurnalul, îi voi spune Anabeth, iar ea îmi va zâmbi.

-Eliza

P.S. Viața nu o trăiești fără să lupți.Nu lupta cu alții, ci cu tine.Nu lupta împotriva durerii, las-o să te facă puternic.Și iubește, iubește ca și cum acea persoană depinde de iubirea ta.



JURNALUL UNEI DEPRESIVE (- Anabeth) - Prima variantăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum