III

195 26 2
                                    

6 septembrie

Salut,cine nu ai fi,

Îţi scrie fata depresivă.Îmi vine să plâng.Sunt din nou singură şi stau în colţul meu umbrit din cafeneaua DarkCoffee din apropierea liceului.Am împlinit 17 ani,acum cîteva ore.Ce trebuie să fac?Să mă bucur de faptul că sunt cu un an mai mare.Defapt trebuie să mă bucur.Fiindcă anul viitor voi fi majoră si voi putea să iau decizii singure.Asta înseamnă ca mama v-a putea divorţa şi că vom trăi împreună.Te întrebi de ce nu poate divorţa acum,cred?Păi,dacă v-a divorţa acum mă v-a pierde.Mama fusese la şcoala de corecţie cînd era adolescentă şi nu are voie să i-a sub custodia sa copii,doar în cazul ăn care e căsătorită. Şi eu v-a trebui să stau cu tata.Însă pînă la urmă se v-a descoperi că el e un alcoolic şi că nu poate avea grijă de mine,iar eu voi ajunge orfană.Ştiu că mama ar fi mai liniştită dacă voi ajunge la ofelinat decît să stau cu tata în aceeaşi casă.Ei nu-i pasă că acest lucru mă poate distruge,aşa e mama,dacă nu poate obţine ce vrea atunci nimeni nu-l v-a primi.Nu sunt un obiect,am şi eu viaţa,sentimente.Deşi nu prea le exprim.În ultimii ani am ajuns un trup care făcea lucrurile mecanic.Eram sigură că dacă incep să plîng şi să îmi arăt emoţiile atunci voi ajunge din nou captivă în zilele de după moartea lui Seth.Voi plinge în fiecare noapte pînă dorm şi voi începe să îmi tai palmele din nou.Mereu am ascunsă în husa telefonului o lamă,o port cu mine de aproape un an.Dar nu am scos-o niciodată de acolo fiind sigură că nu trebuie s-o fac.

Ca să nu te mint trebuie să-ţi povestesc şi despre băiatul care mă privea de departe,crezînd că nu-l văd.Mă privea deparcă încerca să-mi memoreze fiecare mişcare.Mi-am dat seama din prima cine era,era Derek Fayne.Un tip foarte popular printre cele din clasa a 10-a.În aceeasi clasă cu mine.Aveam matematica,istoria şi limba straină împreună.Timp în care mă privea pe furiş.

Deja ştiu ce voi face în privinţa asta.Mă voi ţine departe de el.

-Anabeth

Ce parere aveti despre carte?Scrieti comentarii si votati.A


JURNALUL UNEI DEPRESIVE (- Anabeth) - Prima variantăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum