BİRİ HAMİLELİK Mİ DEDİ??

9.2K 345 10
                                    

●●●●●●●●●●
CEMREDEN
●●●●●●●●●●
ablam yaşıyor olabilir miydi? Hayır,hayır  sadece kafamı karıştırmak için yapıyordu  bunu. Cemre saçmalama kaç yıl geçti üzerinden, yaşasa sana ulaşirdi ablan,kendine gel

Demir yanıma gelip omuzuma dokundu 

"cemre iyi misin kaç defa seslendim kötü hissediyorsan dönelim eve " dedi endişeyle.

"hayatım yorgunum bugun  eve dönsek olur mu " dedim rica ederek, saçlarıma dokundu, yüzüme endişeli bakışları sürerken ben hâlâ  söylesem mi diye düşünüyordum.

"doktora gitmemizi ister misin " diye sordu. "hayır hayatım eve gidip dinlensem geçer hayatım " dedim elinden tutarak.
●●●●●●●●●●
DEMIRDEN
●●●●●●●●●●●

istanbula gelme kararı benimdi, sadece Bunu babamın paylaşmasını istemiştim. cemrenin yaşadıkları ikimizide etkilemisti ve hamilelik olayı ortaya çıkınca artık onu mardinden uzaklaştırmam gerektiğine karar Verdim.alışverişte gelen telefondan sonra ise korkmuş  gibiydi,yaseminle mutlu konuşan kişi suanda karşımda farklıydı, her ne kadar yorgunum dese bile öyle olmadığına emindim. cemreyi eve bıraktıktan sonra şirkete geçtim.
ama işlere odaklanamıyordum bir türlü aklım hâlâ  evdeydi. Şirketten çıkıp  eve gectim,  bana en iyi gelecek şey cemreydi. güzel karım ise suanda uykudaydı, hamilelik süresince sürekli uyuyor gibiydi  onun yanına uzanıp sarıldım, eşsiz kokusuyla uyumak istiyordum.....
●●●●●●●●●●
CEMREDEN
●●●●●●●●●●●
bu hamilelik beni öldürecek sanırım, kusmaktan midem ağzımdan çıkacak bir gün, hiçbirsey yiyemiyorum artık. bugün kontrole gitme günüydü  bakalım minik bebeğim bana daha neler yapacak...
Banyodan çıktığımda demir kapının önünde bekliyordu huzursuz bir hâlde

"aşkım bu kadar bulantı normal mii? Dedi endişeli bir halde.

"bilmem hayatım, bide bana sor durumu istersen hadi çıkalım yoksa bi daha hiç çıkamayacam " dedim gülerek asagi indim. Kısa süren bir yolculuk sonrası, Hastaneye gelip danışma bölümüne geçtik...

"zeynep hanıma randevum vardı"
Dedim hemsire  hanıma  bakarak,

"cemre hanım biraz bekletecez  sizi, bekleme odasına geçin isterseniz "
Dedi yönlendirerek.  içeri girip karnı burnunda kişileri görünce,  saskinlikla baktim ve karnima baktim ay bende böyle olacaktım, korkuyla Demire döndüm 

"demir hemen dışarı çıkmak istiyorum çabuk götür burdan beni " Dedim korkuyla. psikolojim bozulmuştu bile, bu bebeği çok istiyorum ama Yani bu duruma suanda ne kadar hazırim bilmiyorum... Ayy ne sacmalıyorum yaa neler başıma geldi ben hala ne düşünüyorum....
Kapının önünde beklerken gülmemek için zor duran demir e baktım

"demir" dedim  koluna vurarak,
" bende onlar gibi olacam o zamanda beni beğenecek misin "dedigin de elimi tuttu,

"aşkım benim seni her halinle sevecem değişen birşey olmayacak ben seni fiziğin için mi seviyorum sevgilim geçici bir durum zaten" dedi sakinlikle.
"Hadi takılma sen bunlara" dedi elimi sıkıca tutarak.Hemşire hanım bana seslenince,
"cemre hanım buyrun Zeynep hanım sizi bekliyor " dedi eliyle Içeri geçmemiz için  girdiğimizde doktorum  gülerek

"cemre hoşgeldinn, kontrole geldin sanırım öncelikle hayırlı olsun " dedi gülümseyerek,

"teşekkürler zeynep hanım, sayenizde  tedavi sonuç verdi " dedim

" o senin pes etmemenden kaynaklı" dedi gülerek

" Açsın sanırım tahlil isteyelim"  dediğinde,

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin