İlk gün

8.7K 268 42
                                    

Merhaba

Arkadaşlar şimdi okulun ilk günü ne giyilmeli nasıl makyaj yapılmalı çantada neler olmalı? Temalı bir bölüm yazacağım

Eğer okulunuzun üniforması var ise üniforma giymenizi öneririm ama yine de ben ilk gün serbest gideceğim diyen varsa küçük bir kombin önerisinde bulunayım.

-Hafif bol bir tişört v yaka olabilir renk önemli değil ama benim tercihim siyah,beyaz ve ya gridir. :)
-Kot ya da siyah pantolon, beyaz tişört giyecekseniz buz mavisi bir kot çok iyi durur.
-Ayakkabıya gelecek olursak bu kombin olduktan sonra elinizde ne varsa giyebilirsiniz(topuklu dışında) ve renk uyumuna dikkat edin.

Bu arada, havaya bağlı ama ben yine de uyarayım yanınıza bir de bol hırka alırsanız iyi olabilir üşüdüğünüzde üstünüze geçirirsiniz güzel durur kombin tamamlanmış olur :)

Makyaj

Bence makyaja gerek yok ama yine de yapmak istiyorsanız şunlar;
Gözler için;Kirpik kıvırıcı,şeffaf rimel belli olmayacak şekilde siyah rimel belki de çok hafif göz kalemi ama dediğim gibi çok belli olmasın azar işitmeyin hocalardan.
Yüz;yüze fondoten kapatıcı sürmenizi önermem bb krem ile sevmediğiniz ufak yerleri kapatabilirsiniz.
Dudak;renksiz dudak balmı işinizi görür

Çantada neler olmalı?

İlk gün çanta götürün verecek oldukları kitapları çantaya doldurursunuz işiniz kolaylaşır.
İçinde ne olmalı;Not defteri bir kalem ögretmenlerinizin diyeceklerini not almak için.Kuru mendil,telefonunuz kulaklığınız biraz para eğer özel gününüz yakınsa bir de ped alabilirsiniz bence bu kadarı yeterli :)

Umarım yardımcı olabilmişimdir istek olursa yoruma yazabilirsiniz voteleri unutmayalııım! Bu arada çanta da neler olmalı? Bunu okulun ilk günü icin yazdım okul açılınca neler olmasını gerektiğinide yazarım :))

LİSE TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin