Merhaba
Lise de başarılı olmak zor mudur?
Pek sayılmaz.
Aslında bu biraz da size bağlı lise de nasıl başarılı olabilirsiniz şimdi bununla ilgili bir bölüm yazacağım1-Kesinlikle dersi dikkatlice dinleyin kızlar bu sahiden çok önemli çünkü siz sadece dinlediğiniz dersle bile başarılı bir öğrenci olabilirsiniz.
2-Notlarınız tam olsun sınavdan önce onları çalışacaksınız bir kaç kere okumak yeterli olacaktır dersi dinlerseniz tabii...
3-Lütfen derslerde çene çalmayın sadece o derse odaklanın en yakın arkadaşlarınızı bu konuda uyarın sizi meşgul ve ya rahatsız etmesinler :)
4-Grup olarak kütüphane de ders çalışın üstelik kütüphane de ses çıkarma yani konuşma lüksünüz olmaz arkadaşlarınızın çalıştığını görünce sizin de çalışma isteğiniz artar yani sizi teşvik ederler.
5-Tamam not aldınız ders dinlediniz çalıştınız...Ama sosyal olmanızda lazım hafta sonu arkadaşlarınızla buluşun eğlenceli şeyler yapın kendinizi sadece derse verirseniz psikolojiniz bozulabilir benden söylemesi.•Yani hem başarılı hem sosyal bir öğrenci olmak mümkünnn.
Lütfen voteleri unutmayalım.. :)
İstediğiniz bölümü yoruma yazabilirsibiz ve ya bölümlerim hakkında düşüncelerinizi çünkü görüşleriniz benim için önemli sizleri seviyorumm!