İLK GÜN

2.9K 105 73
                                    

Herkese merhaba!
Bu bölüm son ilk gün bölümümüz uzun ve ayrıntılı şekilde yazacağım en çok istenen bölümlerden biri.Ve sadece önümüzde pazar günü kaldı 😵

İlk gün için alarmlarınızı kurmayı unutmayın kursanız bile ailenizde sizi belli bir saatte kaldırmasını isteyin.Önceden hazırladağınız kıyafetleriniz-üniformanızı giyin.Kahvaltı yapmanızı şiddetle öneriyorum ama vaktim olmaz falan diyorsanız küçük atıştırmalık yiyebilirsiniz.Kek-gofret gibi.Daha sonra saçınızı yapmaya başlayın o gün için kafanızda nasıl bir şekil varsa onu yapın tavsiyem:salınık saç.Makyaj yapıyorsanız sonrasında onu yapın abartmayın kesinlikle.
Şimdi geldi sıra okula gitmeye..Eğer anne babanızla gidiyorsanız bu utanılacak bir şey değil unutmayın.İlk gün nasıl sıra olmalıyım?derseniz 9lar hep en önde sıra olur çünkü 10-11-12 lerin sırası bellidir.Yani en önde karışık şekilde sıra oluyorsunuz.Direkt sıra olmuyorsunuz zaten boş boş ayakta durmak yerine oturacak bi yer bulun ve gayet rahat bi sekilde oraya oturun müdür sıraya geçin çağrısını verdiği zaman en öne bir yere geçersiniz.Diyeceklerini diyor duyurularını yapıyor ve sizleri sınıflarınıza yolluyor.Sınıfa girdiğiniz de kendinize en uygun yeri bulup oturun.Yanınıza biri oturacaktır.O gün olmasa bile ileride illa ki.Daha sonra hocalarınızla tanışma faslı olacak ukalalık yapmayın sadece sorulan sorulara cevap verin.Kitaplarınızı alacaksınız bana kalırsa çanta alın doldurursunuz kitapları içine rahat edersiniz.
İlk gün bu şekilde bitiyor kızlar öyle çok büyük bir olay değil yani korkmayın heyecanlısınız anlıyorum ama korkunuz olmasın.
Ne giyebilirim?
Eğer üniformanız hazır ise onu giyin.Ama serbest gidecekseniz okula uygun pantolon ve tişört ile Kombin yapın daha havalar çok sogumadıgı için spor ayakkabı ya da vans tarzı bez ayakabbılar önerebilirim.Telefon görütürebilirsiniz..
İlk gün bölümü bu kadardı umarım faydası olmuştur sizleri seviyorum💞
Voteleri eksik etmeyin👼
İstekler yoruma👇

LİSE TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin