Selllaam!
Bu bölümde bir üyemizin çok çok istediği bir başlığı görmektesiniz.
LİSE DERSLERİ....KAFAYI SIYIRTIR VALLAHA.
Tamam zor falan da her şey senin elinde unutma.Kendine sürekli sor "çalışırsam neden yapmayayım?"
Çalışırsanız yaparsınız hem de çok bir çalışmadan bahsetmiyorum asıl etken dersleri dikkatli bir şekilde dinlemektir dinledikten sonra aklınızda bir şeyler kalıyorsa işte o günün akşamı tekrar yapın yazdıklarınızı okuyun önemli yerleri renkli kalemle çizin okuduğunuz da tekrar tekrar bu önemliymiş diye beyninize sokarsınız.
Test çözün aynı zamanda biliyorsunuz ki siz ygs ye hazırlanan öğrencilersiniz bu yüzden bol test çözüp çeşitli soru tiplerini görmeniz iyi olacaktır.Vaktiniz varsa okuma kitabı okumayı ihmal etmeyin.
Size önerebileceğim bir diğer şey ise;biliyoruz ki hepimiz internette çok vakit harcıyoruz bu vakti değerlendirebiliriz.YOUTUBE!Evet youtube dan konu anlatımları izleyebilirsiniz benim tavsiyelerim;
-Espri li konu anlatımları için:TONGUÇ AKADEMİ
-Daha ciddi bir anlatım için:ŞENOL HOCA
SAYISAL DERSLER;Canlarım,sayısal dersleri evden tamamlayamazsınız yani ya ben bunu konu anlatımını izlerim ya da kitaptan hallederim gibi düşünmeyin çünkü olmuyor mutlaka sayısal dersleri çok iyi dinlemeniz gerekiyor ve anlamadığınız yeri ısrarla hocanıza sorun kesinlikle kızmaz hatta derse ilginiz olduğunu düşünür.Sonrasında işlenen konunun evde tekrarını yapın ve 5-10 tane problem çözün böylece aklınıza yerleşecektir.
SÖZEL DERSLER;Sözel dersler sayısal dersler gibi değil onları sınıfta anlamazsanız evden konu anlatımını izleyebilir ve kitaptan çalışabilirsiniz.Tarih ve coğrafya gibi derslerde ezber gerekecek bunun için en önemli notları özellikle sınavda çıkanları bir not kağıdı şeklinde hazırlayın ve sınav gününe kadar her akşam çalışın sadece okuyun.
UMARIM YARARLI BİR YAZI OLMUŞTUR.
Eğer isteğiniz varsa yoruma yazın hemen yayınlayayım 🌌💙💙🌌👇👇
VOTELERİ unutmayalım!👍