Göz Altı Morlukları

4.4K 117 22
                                    

Biz gençler uyumak bilmeyiz gün boyu telefona öylece bakarız sonra ise göz altı morluklarından şikayet ederiz bazılarımızda genetik olan bu problemin çözümü zor değil.
İşte bazı kolay bitkisel çözümler;

Elma: Elmanın içerdiği doğal asit göz altı morlukları ve göz etrafındaki siyah halkaların giderilmesinde önemli rol oynayabilir. Küçük ince dilimler halinde elmayı kesin ve gözünüz etrafında koyun, yarım saat bekleyin ve morluk gidene kadar devam edin.

Limon Suyu: Limon suyu bol miktarda C vitamini içermektedir. Pamuk yordamıyla gözünüzün içerisine kaçırmadan morluklara uygulayın. Daha sonra limon suyunu nemli bir bez yordamıyla silin. Günde 2-3 kere uygulayın.

Salatalık Suyu: Salatalık gözlerinize yatıştırıcı ve soğutma etkisi sağlayacak iyi doğal ilaçların başında gelir. Aynı zamanda çok iyi bir cilt tonerdir. Yapmanız gereken tek şey adet salatalığın presleyerek suyunu çıkarmak ve bir pamuk yordamıyla gözlerinize uygulamak. 3-4 gün uyguladığınızda belirgin sonuçlar alacaksınız.

Soğuk Su: Göz altı morluklardan kurtulmanın en etkili ve kolay yöntemlerinden bir tanesi de soğuk sudur. Yapanız gereken şey, bir süre güneşin altında kaldıktan sonra özellikle soğuk suyla gözlerinizi yıkamak. Kan damarlarının yanında göz altı morlukların ortadan kalkmasına yardımcı olur. Bunun yanında soğuk süt de aynı şekilde yardımcı olabilir.

Su İçmek: Cildin sürekli nemli kalması göz altı morluklarının ortadan kalkmasına yardımcı olduğu gibi, cildin sürekli nemli kalmasını sağlar.

LİSE TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin