İSTEK:SİYAH NOKTALAR
Biz gençlerin bir ortak sorunu ise siyah noktalar şimdi bir kaç maske yazacağım.
Limon suyu ve yoğurt maskesi
✴yarım kase yoğurt
✴yarım limon
Limon suyu ve yoğurt maskesi uygulanışı:
Yarım kase yoğurt ve yarım limon suyunu iyice karıştırıp krem kıvamına getirin. Daha sonra temizce yıkadığınız yüzünüze yavaş yavaş yedirerek göz altlarınıza değdirmeden sürün. On beş dakika beklettikten sonra ılık suyla güzelce yıkayın.YUMURTA AKI: Geniş gözeneklerin daralmasını sağlayan yumurta akı aynı zamanda bu gözeneklerde biriken yağı ve kiri temizler. Yumurta akı maskesi için 2 yumurtanın akını bir kasede köpürünceye kadar karıştırdıktan sonra ince bir tabaka oluşturacak şekilde yüzünüze sürün.
İlk tabakanın 2-3 dakika kurumasını bekleyin ve ikinci tabakayı sürün. 10-15 dakika kadar iki tabaka halinde sürdüğünüz yumurta akının kurumasını bekledikten sonra yüzünüzü ılık suyla temizleyebilirsiniz.
Limon ve Tuzla Siyah Nokta Maskesi
Aslında bu uygulama maskeden daha çok gözeneklere dolan ve siyah nokta oluşumuna neden olan ölü cilt hücrelerini temizlemeye yönelik doğal bir peeling uygulaması. Yarım limonu, 1 çay kaşığı tuz, 1 tatlı kaşığı yoğurt ve 1 tatlı kaşığı balla karıştırarak yüzünüze sürün. Etkisini daha iyi göstermesi için parmak uçlarınızla çok fazla bastırmadan dairesel hareketlerle uygulayın. 10 dakika kadar masaj yaparak sürdükten sonra ılık suyla yüzünüzü yıkayabilirsiniz.
VOTELERİ unutmayın!
İstekler yoruma 👇 👇 👇
😽