Lise'de ki Tipler

4.3K 152 41
                                    

Lise'de her türlü tiple karşılaşmak mümkün.İyisiyle kötüsüyle bir ton insanla karşılaşırsınız.
-DEDİKODUCU TİP:Genelde cinsiyeti kız olur 😂 ve her türlü şeyin dedikodusunu yapmaya bayılır iyi bir arkadaş değildir ama bilgi öğrenmek için birebirdir.
-ACAYİP KAFA DENGİ İNSAN:Harikadır.Ama dost olmaz ondan.Çünkü genelde işin dalgasındadır hayatı pek ciddiye almaz ama sizi güldürür.
KİBİRLİ TİP:zengin bir züppe den farkı yoktur.Çoğu şeyi markadır kankalarıda onun gibidir kendilerini okulun kralı/kraliçesi sanarlar ama 👎👎
NORMAL TİP:Aslında bakarsanız en ideali dir hem kafadır hem güvenilir dost olunacak tiptir.
FAZLA ZEKİ TİP:Muhtemelen onu genelde test kitabıyla görürsünüz çok fazla arkadaşı yoktur.Hocalarla arası iyidir.Geleceğini dikkate alır.
FAZLA TEMBEL TİP:Liseyi nasıl kazandığına şaşar insan geleceğini ciddiye almaz öylesine gider gelir büyük ihtimal psikoloji si bozuktur.
EGOİST TİP:Güzel/Yakışıklı olsa da kendini olduğundan daha iyi görür.İnsanaları küçük düşürmeye bayılır.Kendini böyle daha iyi hisseder.Okulun popisidir.Arkadaşları sahtedir.
YAVŞAK TİP:Aman ha uzak durun kız erkek fark etmez yavşak insanlardan uzak durun önlerine gelene asılırlar.Eğer olmazsa anında başkasına yelken açarlar.İğrençç.

Umarım biraz olsun bilgi sahibi olmuşsunuzdur.

LİSE TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin