Küçük Rütuşlar

3.9K 114 47
                                    

Lise'de en dikkat çeken yeriniz saçlarınız,fiziğiniz ve yüzünüzdür bu bir gerçek.Fakat bazı insanlar hatta çoğu sizinle tanıştıktıkları zaman küçük şeylere dikkat edeceklerdir.Bunlardan bir kaçı;

-TIRNAKLAR
-AKSESUARLARINIZ
-KİRPİKLERİNİZ
Aklıma bu küçük Rütuşlar geldi.Bunlarla ilgili tavsiye vereceğim.

💅 TIRNAKLAR: El ve ayak bakımı hem sağlığımız hem de dış görünümümüz için önemli. Düşünsenize, bir ortamda biriyle tanışmak için yaptığınız ilk şey elinizi uzatıp tokalaşmak.

Tırnak bakımı çok uğraş gerektirmez, öyle güzellik merkezlerine de bir dünya para saçmanıza hiç gerek yok. Şimdi sizlere evde tırnak bakımının ne kadar basit olduğunu anlatacağım.

Tırnak kesimi: Tırnak kesimiz için en doğru zaman duş sonrası elleriniz doğal yoldan nemlenmiş iken yapılmasıdır. Tırnaklarınızı kestikten sonra tırnak çevrenize nemlendirici sürerek tırnaklarınızın bu nemlendiriciyi emmesini sağlayın. Normal bir nemlendirici sürebilirsiniz. Fakat benim tercihim şu pembe yoğun gül kokulu vazelin oluyor. Vazelin tırnaklarınıza törpüleme öncesi doğal manikür ve pedikür desteği sağlar.

Tırnaklarınızı kesip törpüledikten sonra ten renginize yakın bir ojeyi sürerek Bakımınızı tamamlayabilirsiniz.Ayrıca o ojeyi okula giderken de sürebilirsiniz.

Tırnak bakımı özel istekti o yüzden biraz uzun tuttum. 😊

KİRPİKLER:Kirpikler gerçekten gözlerinizi ortaya çıkarmak için harika bir şeydir.Eğer uzun kirpikleriniz var ise kendinizi şanslı sayın.Size önerim kirpiklerinizi yeterince uzun bulmuyorsanız badem yağı edinin ve kirpik diplerinize düzenli olarak uygulayın.Uzadığını göreceksiniz.Daha sonrasında ise kirpik kıvırcı ile kirpiklerinizi kıvırın upuzun kirpiklere sahip olacaksınız.İsteyen Maskara ile tamamlayabilir.

AKSESUARLAR:Biz kızlar aksesuar a oldukça önem veririz.İster dışarıda olsun ister okulda olsun takmadan edemeyiz ve bunlar da biz de dikkat çeken küçük unsurlardır.Size önerim dışarıda takın takıştırın ama okulda aynısını yapmayın yani bileklik okul için uygun bir aksesuar fakar rengarenk aşırı dikkat çeken bilekliklerden bahsetmiyorum daha sade Cool bilekliklerden bahsediyorum.Okulda yüzük takmanızı kesinlikle önermem.Kolyeye gelirsek ince zincirli ucunda küçük taş olan kolyelelerden takabilirsiniz ama genelde çıkarttırıyorlar yani çok dikkat çeken bir sey olmasın.

Umarım yardımcı olmuşumdur.
İstekler yoruma 👇 👇 👇
Vote lütfen!

LİSE TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin