Dny uběhly rychle a už tu byl GeekCamp. Andy stávej!! vzbudila mě Eliška. Ano už vstávám. řekla jsem. Petr už balí. řekla Eliška. Cože? Kam balí? zeptala jsem se. No dneska začíná GeekCamp. řekla Eliška. Cože jaký GeekCamp? zeptala jsem se jí. Tábor. Aha já nikam nejdu. řekla jsem jí a přikryla se dekou. Jak chceš. řekla a šla za Petrem. Po chvilce přišel Petr. Vstávej. Vždyť víš že je dneska ten tábor. Jaký tábor? zeptala jsem se. S Youtuberama. řekl. Aha. řekla jsem a vstala. Zamířila jsem do koupelny kde jsem si udělala raní hygienu a osprchovala se. Potom jsem šla do skříně si vybrat oblečení. Vzala jsem si černou sukni, kytkovaný crop top, černý sandále, černou kabelku a růžový přehoz (media) jelikož venku foukal vítr. Když jsme si zabalily tak jsem sedly do Petrova auta a jely. Cestou Eliška spala já poslouchala písničky a Petr samozřejmě řídil. Andy už jsme tady. vzbudil mě Petr protože jsem usnula. Jak dlouho jsem spala? zeptala jsem se. Asi 2 a půl hodiny. řekl Petr a políbil mě. Když jsme vystupovaly z auta tak se kolem Petra se udělal hlouček fanynek. Já to nijak neřešila a šla se s Eliškou ubytovat. Eliška měla pokoj s dvěma holčičkami ve stejném věku a já s Petrem. Když byl čas obědu tak jsem šla sama do jídelny protože jsem Petra od rána neviděla. Na oběd jsem si sedla k práznýmu stolu. Přisedl si ke mě Vadim s neznámým klukem. Ahoj Andy. Kde je Petr? zeptal se Vadim. Nevím. řekla jsem. Ahoj Andy já jsem Jirka Král ale známý mi říkají Jirko. řekl neznámý kluk a podal mi ruku. Já Andrea Tepesová ale pro známý Andy. řekla jsem taky mu podala ruku. Hele nebydlela si náhodou v Ostravě? Ano bydlela ještě s rodiči. řekla jsem a vzpoměla si jak jsme si spolu hráli. Já věděl že tě znám. řekl Jirka a objal mě. Když jsem dojedla tak jsem šla navštívit Elišku. Zjistila jsem že jsou dvojčata a jmenují se Anna a Hana. Když jsem od nich odešla tak ke mě přiběhl Jirka. Půjdeš do jezera? zeptal se. Já si dám jenom plavky a přijdu. řekla jsem a šla se převlíct. Když jsem byla převlečená tak jsem šla k jezeru. Tam už na mě čekal Vadim a Jirka který mě hned hodil do vody která byla ledová. Hned jsem ho stáhla taky do vody. Když jsme si dohráli ve vodě tak jsem se šla převlíct a na večeři. Po večeři jsem se šla projít a na lavičce jsem uviděla Petra jak líbá nějakou holku dala jsem mu facku a utíkala pryč...
trochu kratší kapitola ale doufám že dnes vydám i 8. kapitolu.
ČTEŠ
Láska (Petr Lexa)
FanfictionZačalo to v roku 1993 když se narodila Andrea. O 12 let později se narodila její mladší sestra Eliška. Tehdy se stala ta nehoda že jejich rodiče měli autonehodu. Jejich táta umřel na místě u jejich mámy to vypadalo že umře ale nakonec to přežila...